Advies voor versterker met een aantal randvoorwaarden

Pagina: 1
Acties:
  • 368 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jansenb01
  • Registratie: Mei 2024
  • Laatst online: 22-06 09:17
Voor mijn computer opstelling had ik vroeger een versterker van mijn vader (Denon PMA-925R) en hiervoor later 2 wharfdales 220 bij aangeschaft. Nu is de versterker stuk gegaan en ben ik opzoek naar een nieuwe versterker. Het mooiste zou zijn een versterker die niet al te duur is en aangesloten kan worden op 3 outputs (vaste pc, werk laptop en macbook).

De kwaliteit hoeft niet superieur te zijn maar vooral makkelijk te koppelen met de drie apparaten. Wellicht is er wel een tussenapparaat nodig. Welke opstelling / versterker raden jullie mij aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtyBird
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10:39

DirtyBird

Praktiserend denker

Die voorwaarden kun je toch in de pricewatch prikken en kijken wat er uit komt rollen?

Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HvdBent
  • Registratie: Februari 2007
  • Nu online
Zo moeilijk kan het niet zijn, er zijn genoeg versterkers met meerdere audio ingangen. Let wel even op wat je apparaten uitspugen, heb je in de pc een optische uitgang bijvoorbeeld.... Is vooral kwestie van de juiste snoertjes voor elk apparaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-09 18:24

heuveltje

KoelkastFilosoof

Niet al te duur is in audioland een HEEEL subjectief begrip. Dat kan alles van een paar tientjes tot een paar duizend zijn, afhankelijk van wie je het vraagt.

Maar uitgaande dat je meer de eerst kant uit draaid, kijk ook eens bij een kringloop winkel. ik zie daar vaker oudere versterkers staan voor een paar tientjes. En over het algemeen als het daar tijdens 5 min testen werkt, blijft het de eerste paar jaar ook nog wel werken.

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07:27

FeaR

In GoT we trust

jansenb01 schreef op maandag 17 juni 2024 @ 09:18:
Het mooiste zou zijn een versterker die niet al te duur is en aangesloten kan worden op 3 outputs (vaste pc, werk laptop en macbook).

...

Welke opstelling / versterker raden jullie mij aan?
Voor dit soort vragen is er eigenlijk Beeld en geluid koopadvies. Ik ga dit topic niet verplaatsen maar sluiten. Eisen noemen en ons het zoekwerk laten zien is niet hoe Tweakers werkt. We verwachten enige vorm van eigen inzet en onderzoek, denk aan een short list met apparatuur die je zelf gevonden hebt. Geen budget noemen, geen short list aandragen maar ook het niet benoemen van merken en types van huidige apparatuur (dat is meerzeggend dan termen als "vaste pc, werk laptop en macbook"), maakt dat dit topic niet aan die inzet voldoet.

Edit:
Drie posts en drie geopende topics. Blijkbaar vind je het ook niet nodig in je eigen topics te reageren. Dat is ook niet hoe een forum werkt, we zijn geen helpdesk.

[ Voor 26% gewijzigd door FeaR op 17-06-2024 11:57 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.