Beste zwarte/antraciet wasmachine?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LawShadow
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 05-04 22:50
Hallo allemaal,

Ik heb echt moeite met kiezen je hoort/leest verhalen van dat sommige merken gewoon slecht zijn en andere zeggen dat dat weer niet klopt

Mijn keuken is PIEP KLEIN en mijn huidige wasmachine is toe aan vervanging was wit maar is nu toch echt verkleurd (lelijk...) sinds het in de keuken is (enige plek waar het kan 2 kamer woning in Amsterdam). En geen toegang tot een afzuigkap naar buiten toe ja echt een OUD OUD huis van hout....

Ik woon alleen dus ik was niet elke dag maar gemiddeld 1 a 2 keer per week maar een 9 kilo trommel is wel zo handig (dekbed wassen) Ik was het liefst simpel maar moet wel SCHOON en FRIS zijn en wasmachine heeft een eigen schoonmaak functie wel zo handig.

MAX budget is 700 euro. Minimum is rond de 500 eur denk ik?? Minder dan 500 is bagger kwaliteit?
Wasmachine moet echt zwart of antraciet zijn.

Een paar die ik vond die me wel goed lijken:

Deze vind ik echt mooi maar is van Samsung....(niet al te positief te noemen qua feedback maar Bespoke is een nieuwe lijn is deze toch goed of slecht?) Kan hem goedkoper krijgen btw.

https://www.coolblue.nl/p...gbu3-bespoke-ai-wash.html

Of een Beko deze:

https://www.coolblue.nl/p...wt5104111m-savewater.html

Ik lees ook dat je bepaalde codes moet mijden bij wasmachines zoals eindigend op "nl" of zoiets...omdat sommige codes indicatie zijn waar ze zijn gebouwd sommige regios hebben een dunnere wand etc etc.

Als iemand mij advies kan geven omtrent "beste" zwarte/anraciet wasmachine in de klasse van max 700 eur graag! Alvast dank!

[ Voor 5% gewijzigd door LawShadow op 17-06-2024 00:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• boyette
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13:42
https://www.inventum.eu/huishouden/wassen-drogen/vwm9010b/

oerhollands merk
antraciet
9 kilo
past binnen je budget

5 jaar volledige garantie met eigen monteurs

Standaard 5 jaar garantie
Géén verplichte registratie
Géén voorrijkosten
Géén reparatiekosten
Géén kosten voor onderdelen
Kosteloos omruilen als repareren niet mogelijk is

10 jaar garantie op de motor

uitvoering: Inventum VWM9010B

[ Voor 65% gewijzigd door boyette op 17-06-2024 05:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 23:50
https://www.washopratic.nl
Is dit niet een betere optie als je zo klein woont? (Willekeurige hit van Google, Amsterdam zit er vol mee).

Ja, het is duurder per wasbeurt, maar als je 1 was per week draait ben je zo 3 jaar verder voor je de wasmachine terugverdient hebt.

En ondertussen heb je wel extra ruimte :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:52
Samsung zou ik uit de buurt blijven. Beko is overpriced voor de kwaliteit die ze leveren, voor dat geld heb je tegenwoordig ook Bosch/Siemens of AEG met een cashback of kortingsactie.

Voor 1 wasje per week zou je ook nog naar Everglades kunnen kijken. Het zijn goedkope machines, dat hoor en voel je overal aan af (ik heb een Beko wasmachine en Everglades warmtepompdroger, kwaliteit vergelijkbaar, prijs absoluut niet). Reviews zijn wisselend, de een loopt ermee weg, de ander heeft een maandagochtend model (waarbij de machine zelf gaat lopen). Garantie is 5 jaar, machines zijn in wit of antraciet te krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-05 22:18
99ruud99 schreef op maandag 17 juni 2024 @ 00:05:
https://www.washopratic.nl
Is dit niet een betere optie als je zo klein woont? (Willekeurige hit van Google, Amsterdam zit er vol mee).

Ja, het is duurder per wasbeurt, maar als je 1 was per week draait ben je zo 3 jaar verder voor je de wasmachine terugverdient hebt.

En ondertussen heb je wel extra ruimte :)
Goed argument om dus zeker wel zelf een wasmachine te kopen: met 1 wasje per week na 3 jaar al terugverdiend, met 2 wasjes per week zelfs al in 1,5 jaar tijd. Ik kan weinig dingen bedenken die je zo snel terug hebt verdiend.

Hoef je ook niet met je vieze was over straat heen, en met je zwaardere schone was terug (of kosten maken om het in een droger te stoppen daar, waardoor je terugverdientijd nog veel korter is).

The devil is in the details.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 23:50
Hahn schreef op maandag 17 juni 2024 @ 00:24:
[...]

Goed argument om dus zeker wel zelf een wasmachine te kopen: met 1 wasje per week na 3 jaar al terugverdiend, met 2 wasjes per week zelfs al in 1,5 jaar tijd. Ik kan weinig dingen bedenken die je zo snel terug hebt verdiend.

Hoef je ook niet met je vieze was over straat heen, en met je zwaardere schone was terug (of kosten maken om het in een droger te stoppen daar, waardoor je terugverdientijd nog veel korter is).
Maar, wel 0.6x0.6 m2 minder nodig, met gemiddelde prijs van iets meer dan 27 euro /m2 ( https://nos.nl/artikel/24...ent-gestegen-aanbod-daalt ), is dat verschil weer kwijt...

Voor rest hou ik ook van mijn eigen wasmachine, maar ik ga ook niet in Amsterdam wonen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-05 22:18
99ruud99 schreef op maandag 17 juni 2024 @ 00:29:
[...]

Maar, wel 0.6x0.6 m2 minder nodig, met gemiddelde prijs van iets meer dan 27 euro /m2 ( https://nos.nl/artikel/24...ent-gestegen-aanbod-daalt ), is dat verschil weer kwijt...

Voor rest hou ik ook van mijn eigen wasmachine, maar ik ga ook niet in Amsterdam wonen.
Ah ja, want je krijgt geld toe als je ruimte in je huis vrij houdt. Was ik even vergeten...

:>

Maar, ik wou je idee niet helemaal onderschijten hoor. Het is een optie, maar met slechts een paar jaar terugverdientijd lijkt het me niet heel interessant. En TS heeft nu ook al een wasmachine en heeft daar blijkbaar geen problemen mee.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erasmo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

Opzich is het wel een argument om voor een lichter model te gaan. Die 4 keer per jaar dat je je dekbed wast...

Doet iets met stroom, motors en nu ook auto's op YouTube

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LawShadow
boyette schreef op maandag 17 juni 2024 @ 00:00:
https://www.inventum.eu/huishouden/wassen-drogen/vwm9010b/

oerhollands merk
antraciet
9 kilo
past binnen je budget

5 jaar volledige garantie met eigen monteurs

Standaard 5 jaar garantie
Géén verplichte registratie
Géén voorrijkosten
Géén reparatiekosten
Géén kosten voor onderdelen
Kosteloos omruilen als repareren niet mogelijk is

10 jaar garantie op de motor

uitvoering: Inventum VWM9010B
toon volledige bericht
Hey bedankt man!

Dit ziet er idd goed uit en dat voor die prijs hij vinkt alles wat ik nodig heb. Een borsteloze motor, steam functie, zelf reiniging, 9 kilo en hij ziet er ook nog leuk uit.

Dit gaat op mn nummer 1 lijst worden.

Wat is de consensus over Inventum? Dit zal mn laatste vraag zijn wil toch weten of het een degelijk merk is met niet al te veel problemen. Voor die prijs verwacht ik echt geen Miele tier. Zolang ie maar doet wat ie moet doen schoon en fris ben ik al blij! Als jij of iemand anders feedback hierover wil geven graag want deze machine is echt leuk van Inventum. Als het degelijk is dan HAAL IK HEM! Zeer waarschijnlijk volgend week al of de week daarop.

Betreft buiten mn huis mn was doen liever niet na werk moe heb echt liever een degelijke wasmachine thuis lekker makkelijk geen stress of vervoeren met die zak kleding. Al was ik mn kleding 1 a 2 keer per week is goed genoeg voor mij.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:52
Inventum is over het algemeen geen rotzooi. Als ik reviews teruglees over Inventum wasmachines lees ik vnml positieve. Zou deze eerder kiezen dan een Everglades die ik eerder voorstelde.

Nou zal Inventum die wasmachines ook weer ergens goedkoop inkopen en van eigen merkje voorzien, maar bij Inventum heb ik een beter gevoel bij de kwaliteitscontrole dan Everglades.

Edit: nou is Inventum van de boilers en warmtepompen niet Inventum van de keukenapparaten. Die zijn in 1981 verkocht aan een Duitse investeringsmaatschappij en na faillissement in 2010 doorgestart. Ze mogen nog steeds de naam gebruiken.

[ Voor 24% gewijzigd door _JGC_ op 18-06-2024 00:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• boyette
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13:42
Het is een degelijk merk.
Fijne programmas.
makkelijk te bedienen met draaiknop maar wel een digitaal display.

Goede service en garantie.
Dat wil eigenlijk al zeggen dat het geen rommel is anders snijdt men zich natuurlijk mega in de vingers.

Er zijn nauwelijks merken met zoveel garantie tenzij je 1500 euro voor een wasmachine betaalt..dus dat zegt eigenlijk al genoeg..

Persoonlijk heb ik er ook goede ervaringen mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LawShadow
_JGC_ schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 00:03:
Inventum is over het algemeen geen rotzooi. Als ik reviews teruglees over Inventum wasmachines lees ik vnml positieve. Zou deze eerder kiezen dan een Everglades die ik eerder voorstelde.

Nou zal Inventum die wasmachines ook weer ergens goedkoop inkopen en van eigen merkje voorzien, maar bij Inventum heb ik een beter gevoel bij de kwaliteitscontrole dan Everglades.

Edit: nou is Inventum van de boilers en warmtepompen niet Inventum van de keukenapparaten. Die zijn in 1981 verkocht aan een Duitse investeringsmaatschappij en na faillissement in 2010 doorgestart. Ze mogen nog steeds de naam gebruiken.
Dank je voor de feedback.

Ik weet naderhand wel genoeg ik ga deze halen in het zwart een Inventum word het! Zolang het maar niet snel stuk gaat zoals ik hoor bij Samsung al was ik maar 1 of 2 keer per week geeft toch wat rust.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LawShadow
boyette schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 00:10:
Het is een degelijk merk.
Fijne programmas.
makkelijk te bedienen met draaiknop maar wel een digitaal display.

Goede service en garantie.
Dat wil eigenlijk al zeggen dat het geen rommel is anders snijdt men zich natuurlijk mega in de vingers.

Er zijn nauwelijks merken met zoveel garantie tenzij je 1500 euro voor een wasmachine betaalt..dus dat zegt eigenlijk al genoeg..

Persoonlijk heb ik er ook goede ervaringen mee.
Nogmaals bedankt voor je reactie.

Ik weet genoeg ik ga jou advies opvolgen en deze gewoon bestellen in het zwart garantie is goed en idd waarom zouden ze deze geven voor al die jaren als het bagger is...

En voor de prijs kan ik hem niet laten hoeft geen super luxe te zijn.

Ik ben klaar met zoeken EINDELIJK! Zal hem bestellen binnen 1 of 2 weken!

Thanks again boyette!
Pagina: 1