Heya,
deze zomer moet ik uit mijn studentenstudio en ga ik verhuizen naar een eerste flat.
Nu heb ik dus gewoond in een reeds ingerichte studio (waarvan ik misschien 1-2 kasten mee mag nemen), en weet eigenlijk niet echt hoe het meubelwinkelen gaat. Ja ik ben bekend met de woonboulevard en Ikea. Maar hoe jullie mij beter kunnen helpen is met mijn boodschappenlijstje, dingen die vaak vergeten worden, en algemene verhuistips.
In mijn geval weet ik nog niet wat voor een appartement ik ga krijgen, heb een budget van +- 2500euro (voor inboedel etc.) en al een kleine idee:
Mijn vraag is voornamelijk:
- wat zijn zaken die jullie vergeten zijn bij jullie inrichting?
- wat zijn zaken waarvan jullie denken: hier had bespaard kunnen worden?
- wat zijn zaken waarvan jullie achteraf dachten: als we nu meer hadden uitgegeven dan was dat toch beter geweest...
- hoe maakten jullie verhuizen makkelijker, efficiënter en leuker?
- hoe zorg ik dat het interieur er niet afschuwelijk uit ziet?
bij voorbaat dank!
deze zomer moet ik uit mijn studentenstudio en ga ik verhuizen naar een eerste flat.
Nu heb ik dus gewoond in een reeds ingerichte studio (waarvan ik misschien 1-2 kasten mee mag nemen), en weet eigenlijk niet echt hoe het meubelwinkelen gaat. Ja ik ben bekend met de woonboulevard en Ikea. Maar hoe jullie mij beter kunnen helpen is met mijn boodschappenlijstje, dingen die vaak vergeten worden, en algemene verhuistips.
In mijn geval weet ik nog niet wat voor een appartement ik ga krijgen, heb een budget van +- 2500euro (voor inboedel etc.) en al een kleine idee:
- Bed en matras (niet goedkoop kopen)
- Kledingkast
- Wasmand
- TV-meubel (heb ik al)
- Bank
- Koffietafel/bijzettafeltje
- Bureau
- Opslagkasten (kunnen mogelijk mee)
- Eettafel met stoelen (heb al een oncomfortabele set)
- Prullenbak
Mijn vraag is voornamelijk:
- wat zijn zaken die jullie vergeten zijn bij jullie inrichting?
- wat zijn zaken waarvan jullie denken: hier had bespaard kunnen worden?
- wat zijn zaken waarvan jullie achteraf dachten: als we nu meer hadden uitgegeven dan was dat toch beter geweest...
- hoe maakten jullie verhuizen makkelijker, efficiënter en leuker?
- hoe zorg ik dat het interieur er niet afschuwelijk uit ziet?
bij voorbaat dank!