Ik heb gisteren een nieuwe ambilight tv gekocht met ambilight. Nu heb ik hem aangezet thuis, alles geinstalleerd en blijkt dat je met geen mogelijkheid verbinding krijgt met de philips server.. ook ambilight werkt niet. Het gaat om model 50pus8508. Heb al 5 a 6 keer gereset, bekabeld aan de ziggo modem en de laatste firmware erop gezet middels usb. Niets helpt. Ben ten einde raad, iemand tips?
Nou, waar heb je deze gekocht?
Het lijkt te gaan om een defect, mogelijk kan de verkoper (en beter ook) je verder helpen.
Niet alles wat nieuw is, is goed.
Het lijkt te gaan om een defect, mogelijk kan de verkoper (en beter ook) je verder helpen.
Niet alles wat nieuw is, is goed.
Ik ga dan ook maar terug denk ik. Het ging me er vooral om dat ik niet iets over het hoofd zou zien... moet nu alles weer loshalen.
Ik heb dezelfde televisie. Dit zou out-of-the-box moeten werken. Zonder iets ingesteld te hebben.chefspecial schreef op zondag 16 juni 2024 @ 20:35:
Ik heb gisteren een nieuwe ambilight tv gekocht met ambilight. Nu heb ik hem aangezet thuis, alles geinstalleerd en blijkt dat je met geen mogelijkheid verbinding krijgt met de philips server.. ook ambilight werkt niet. Het gaat om model 50pus8508. Heb al 5 a 6 keer gereset, bekabeld aan de ziggo modem en de laatste firmware erop gezet middels usb. Niets helpt. Ben ten einde raad, iemand tips?
Ik dacht dat de nieuw modellen niet meer compatible waren? Zie bijv. https://www.whathifi.com/...ont-work-with-philips-hue <-> https://www.flatpanelshd....on=showfull&id=1688547762chefspecial schreef op zondag 16 juni 2024 @ 20:35:
Of echt op de tv zelf dat het niet werkt?
[ Voor 14% gewijzigd door apis29 op 21-06-2024 13:42 ]
Tv was intern idd defect. Is de dag na aanschaf terug naar Philips gestuurd.
Pagina: 1