[Ervaringen] Microsoft Cashback gratis geld bij aankopen?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19:12

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Topicstarter
Hey, ik ben op zoek naar een nieuwe camera en via Microsoft Bing in de Edge browser zie ik nu onder shopping bij sommige winkels (cameranu, amazon) dat er via Microsoft een cashback zou zijn die naar je Paypal account wordt gestort die aan je microsoft account zit gekoppeld.

Ik vraag mij af of er hier mensen zijn die hier ervaring mee hebben? Zodra ik naar de winkel ga, in dit geval Cameranu, krijg ik wel rechts een popup van Edge zelf, maar verder is gedurende het bestelproces nergens in het mandje of de factuur te zien dat er een cashback gestort gaat worden.

Volgens de algemene voorwaarden van Microsoft gebeurt het toekennen van het bedrag pas na een bepaalde tijd zodat je spullen niet kan retourneren waar je al een cashback op gehad hebt (logisch). Maar verder kan ik nergens iets van beschrijving of ervaring vinden hoe het werkt. Omdat het om €47 cashback gaat vind ik lukraak bestellen een beetje een risico, als het achteraf toch anders besteld had moeten worden o.i.d. of ik één van de voorwaarden gemist heb, is het een beetje zonde om die korting mis te lopen.

Kortom; wie heeft hier meer (positieve :9) ervaringen mee?

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Microsoft die naar je PayPal geld overmaakt? :? Klinkt meer als een misleidende reclame c.q. scam.
krijg ik wel rechts een popup van Edge zelf
Dat klinkt meer als een rotte add-on.

[ Voor 31% gewijzigd door Room42 op 16-06-2024 17:11 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Topicstarter
Hmm, dacht dat dit wel redelijk bekend was maar voor het geval er mensen zijn die denken dat dit scam, is, even meer info vanuit Microsoft zelf:

https://www.microsoft.com...ping-cashback?form=MA13FJ

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-05 10:08

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Het oude Bing Rebates, heeft mij letterlijk in alle jaren precies 0 euro opgeleverd.

Hele 'your shopping' klopt geen kloot van, de coupons werken 99% nooit en ben echt nog nooit een cashback tegengekomen op alles wat ik tot heden heb gekocht.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Topicstarter
Hmm, sorry maar ook hier geldt weer ik heb al jarenlang ervaring met de shopping in Bing die toch echt vaak een goedkopere prijs ergens vindt, of een werkende kortingscode. Ik heb met beide goede ervaringen.

Bovendien doe ik vrijwel niets anders dan zoeken met Bing en ongemerkt heb ik de afgelopen 2 jaar een €10 waardebon voor de Microsoft store bij elkaar gezocht kwam ik vandaag achter. Dat rebates levert dus echt sel iets op, ook als je er eigenlijk nooit op let.

Het lijkt alsof Microsoft dat Cashback in Nederland aan het uitrollen is maar nog niet perfect werkt. Ben dus benieuwd of iemand er al wél echt betalingen mee binnen heeft gehad? Je kan het met je Microsoft account rechts bovenin https://www.bing.com/rebates vrij makkelijk terug zien. Doen nog weinig winkels mee, maar Amazon zou dat dus doen, en zo te zien ook bij Pathé thuis.

[ Voor 4% gewijzigd door DeNachtwacht op 16-06-2024 22:32 ]

youtube.com/@hisrep