Ik heb iets doms gedaan. Ik wilde een 1200AX toevoegen aan de 6690, maar heb toen per ongeluk de 2e optie gekozen in de instellingen van de 6690. De eerste is Mesh master (die ik had moeten gebruiken). De tweede is (zo ongeveer) dat de wifi instellingen van de 1200AX worden overgenomen door de router. Precies verkeerd om dus. De derde is zelf IP adressen aangeven. (kan iemand screenshots toevoegen van deze stappen?)
Ik kan er iets naast zitten qua opties maar dit is het zo ongeveer. Ik kan jammer genoeg nergens de gebruikersinterface vinden zodat ik kan reproduceren wat er precies stond
En nu kan ik dus niet meer bij mijn 6690 komen via de bekende adressen. En resetten naar fabrieksinstellingen kan ook niet omdat de interface niet te bereiken is, en ik geen Fritz telefoon heb. Info knop brand rood
Ik kan wel bij de 1200AX komen maar daar kan ik volgens mij niets aanpassen om weer in de 6690 te komen. Ook de lanpoorten werken prima, via de NAS kan ik gewoon media kijken op de TV
Weten jullie een oplossing?
:fill(white):strip_exif()/f/image/LXiOiJQRuHrac0oP5URxYXX0.png?f=user_large)
Plaatje erbij van de 1200AX. Aansluiten via LAN aan de 6690 werkt wel, ik zie dat het lampje gaat branden, maar ik kan er niets mee
:fill(white):strip_exif()/f/image/JxsCfQPsqgnZmTRg7L0SYe3y.png?f=user_large)
Hier is de fritzbox wel zichtbaar, maar ik heb geen IP adres
Ik kan er iets naast zitten qua opties maar dit is het zo ongeveer. Ik kan jammer genoeg nergens de gebruikersinterface vinden zodat ik kan reproduceren wat er precies stond
En nu kan ik dus niet meer bij mijn 6690 komen via de bekende adressen. En resetten naar fabrieksinstellingen kan ook niet omdat de interface niet te bereiken is, en ik geen Fritz telefoon heb. Info knop brand rood
Ik kan wel bij de 1200AX komen maar daar kan ik volgens mij niets aanpassen om weer in de 6690 te komen. Ook de lanpoorten werken prima, via de NAS kan ik gewoon media kijken op de TV
Weten jullie een oplossing?
:fill(white):strip_exif()/f/image/LXiOiJQRuHrac0oP5URxYXX0.png?f=user_large)
Plaatje erbij van de 1200AX. Aansluiten via LAN aan de 6690 werkt wel, ik zie dat het lampje gaat branden, maar ik kan er niets mee
:fill(white):strip_exif()/f/image/JxsCfQPsqgnZmTRg7L0SYe3y.png?f=user_large)
Hier is de fritzbox wel zichtbaar, maar ik heb geen IP adres
[ Voor 27% gewijzigd door Moby op 16-06-2024 16:22 ]
Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme