Ik ben een man van 76+ dat amper verstand heeft van deze technologie. Ik vind het ook allemaal moeilijk te begrijpen maar helaas word ik er wel steeds meer afhankelijk van. Dus heb wat geduld met me.
Zie ook de beschrijving.
Geen extra deur achter bestuurder.
Twente : Kantoor: 14250 W. met Solax 15KW op 10° ZZW. Huis: 9450W (16x315 O+14x315 op ZZO) met GW10KN-DT Navimow H1500e LG65E9
[ Voor 183% gewijzigd door mtsberk op 16-06-2024 15:48 ]
Ik ben een man van 76+ dat amper verstand heeft van deze technologie. Ik vind het ook allemaal moeilijk te begrijpen maar helaas word ik er wel steeds meer afhankelijk van. Dus heb wat geduld met me.
Het verschil is in dit geval niet super relevant, maar over het algemeen is het;mtsberk schreef op zondag 16 juni 2024 @ 15:24:
[...]
2 deuren achter
1 schuifdeur aan de zijkant
1 deur aan bestuurders kant
1 deur aan de passagier kant
= 5
3-deurs -> voordeuren en achterklep,
4-deurs -> voordeuren, achterdeuren, en achterklep maar achterklep is zonder raam/geen ingang (sedan),
5-deurs -> voordeuren, achterdeuren, achterklep met raam/ingang (hatchback, station).
In dit geval is het gewoon een 4-deurs (zoals ook in de advertentie staat) omdat de achterste deuren een enkele ingang zijn, maar je hebt wel 5 panelen die open kunnen, net zoals bij een 4-deurs sedan.
5-deurs in deze situatie zou zijn als je aan beide kanten een schuifdeur hebt, maar dat hebben de meeste busjes niet.
Om de originele vraag te beantwoorden: Centrale Vergrendeling, oftewel als je de deur op slot doet gaan ze allemaal op slot.
[ Voor 6% gewijzigd door Oon op 16-06-2024 15:38 ]
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker