Earbuds zonder siliconen tips

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkMindz
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 13-09 15:49
Ik zoek een?
Ik zoek earbuds zonder siliconen tips. Doordat earbuds met de siliconen tips telkens uit mijn oor vallen. Al meerdere getest maar telkens hetzelfde probleem. Ook heb ik al verschillende maten van de tips geprobeerd.

Deze zou ook moeten kunnen verbonden worden met verschillende devices zowel met android als apple apparaten.

Wat is je budget?
Mijn budget hiervoor is 150 euro. Maar natuurlijk mag dit zeker goedkoper zijn of iets duurder

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Deze zal ik voornamelijk gebruiken om muziek, podcasts en films te luisteren terwijl ik zal sporten (wandelen, lopen, fitness) en op het vliegtuig. Deze zouden met bluetooth verbonden worden met mijn Samsung smartphone en Garmin watch.

Wat heb je zelf al gevonden?
Zelf had ik de JBL Tune Flex al gevonden

Welke vragen heb je hier nog over?
Welke kunnen jullie mij nog voorstellen? Ik merk tijdens mijn zoektocht dat de keuze beperkt is en dat ik heel veel tegen heel goedkope Airpod clones aanloop. In het verleden (in het jaar 2020) ook nog SoundPeats gehad, maar deze hadden connectie problemen. Maar dit kan misschien al verbeterd zijn in een paar jaar tijd natuurlijk.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:04

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Dan haal je op Ali een setje foamtips. Blijft beter zitten, zet zich naar je oor en dempt nog beter af ook. Werkt met vrijwel alle dopjes, want in verschillende diameters te krijgen. Kost je geen 150 maar 1,50 euro :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groentjuh
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18:19
DarkMindz schreef op zondag 16 juni 2024 @ 14:14:
Wat heb je zelf al gevonden?
Zelf had ik de JBL Tune Flex al gevonden
Als je die siliconen tips niet gebruikt, JBL Wave Flex is dan ook nog een optie. Daar komt echter ook noise cancelling niet zo op voor.
DarkMindz schreef op zondag 16 juni 2024 @ 14:14:
Ik zoek een?
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Deze zal ik voornamelijk gebruiken om muziek, podcasts en films te luisteren terwijl ik zal sporten (wandelen, lopen, fitness) en op het vliegtuig. Deze zouden met bluetooth verbonden worden met mijn Samsung smartphone en Garmin watch.
Zonder tips sluit zo'n earbud de gehoorgang niet af. Hou er dan ook rekening mee dat je van noise cancelling "op het vliegtuig" in dat geval niet super veel moet verwachten.