Mijn vraag is of (en hoe) ik het platte snoer dat uit mijn schilderij lampje Xana van Paulmann komt, met een platte verbinding via een x-part met een Maxled invisible connector kan verbinden.
Ik wil graag dat het snoer zo plat mogelijk tegen de muur zit. Het snoer komt recht naar beneden onder het schilderij vandaan, maar dan moet hij aan de onderkant van de plint een rechte hoek naar rechts maken om ook weer plat tegen de plint naar het stopcontact te gaan.
Van Paulmann hebben ze een x-part, dat is een vierkante connector met aan elke platte kant een aansluitingsmogelijkheid.
En ik heb een lang stuk plat snoer. En nu moet de boel aan elkaar.
Het snoer vanuit het schilderij heeft geen nette aansluiting. Ik heb wel een soort knijp-connector maar die is verre van plat.
Is er met de onderdelen die ik nu heb, hier iets voor te verzinnen?
Hieronder staan de onderdelen, het bovenste stukje is hoe het snoer vanuit het schilderijlampje eruit ziet.
:strip_exif()/f/image/BOBS3VDOFqaX54zvCyadI1Ro.jpg?f=fotoalbum_large)
En dit is de connector die is meegeleverd, die ik dus veel te dik vind:
Ik wil graag dat het snoer zo plat mogelijk tegen de muur zit. Het snoer komt recht naar beneden onder het schilderij vandaan, maar dan moet hij aan de onderkant van de plint een rechte hoek naar rechts maken om ook weer plat tegen de plint naar het stopcontact te gaan.
Van Paulmann hebben ze een x-part, dat is een vierkante connector met aan elke platte kant een aansluitingsmogelijkheid.
En ik heb een lang stuk plat snoer. En nu moet de boel aan elkaar.
Het snoer vanuit het schilderij heeft geen nette aansluiting. Ik heb wel een soort knijp-connector maar die is verre van plat.
Is er met de onderdelen die ik nu heb, hier iets voor te verzinnen?
Hieronder staan de onderdelen, het bovenste stukje is hoe het snoer vanuit het schilderijlampje eruit ziet.
:strip_exif()/f/image/BOBS3VDOFqaX54zvCyadI1Ro.jpg?f=fotoalbum_large)
En dit is de connector die is meegeleverd, die ik dus veel te dik vind: