Ipad blijft hangen op configureren

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjoerdvdijk
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-07 23:06
Hi Allemaal,

Via marktplaats heb ik een ipad overgenomen(voor de kinderen voor de vakantie) en nu wil ik deze instellen maar dat is helaas niet gelukt. De ipad was gereset en wilde deze gaan instellen, nu heb ik geen andere ipad liggen dus besloot hem handmatig in te stellen, nadat ik alles had ingesteld kwam ik in het beeld " Ipad Configureren" configuratie ophalen uit "naam van een stichting".

Probleem is nu dus dat de configuratie niet verder gaat maar steeds blijft hangen. Ik heb hem ook al aan mijn macbook gehangen en op herstel ipad gedrukt maar lukte helaas ook niet. Nu kan ik hem ook niet meer herstellen omdat er nu staat: "Zoek mijn" moet uitgeschakeld zijn maar dat gaat niet want hij staat niet in mijn icloud. Reservekopie terugzetten kan ik daardoor ook niet doen.

Heeft iemand nog een gouden tip dat ik de ipad kan gaan gebruiken?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Ja, terug gaan naar de verkoper om de activation lock te laten verwijderen, en wellicht zelfs uit de MDM te laten halen als deze nog op de naam van een bedrijf staat.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Wanneer de verkoper dat niet kan: iPad weer retour laten nemen. Zonder kennisgeving vooraf (maar kennelijk ook zonder het voldoen aan de onderzoeksplicht van de koper) is dit een punt waar je niet omheen kunt werken. Apple gaat je niet helpen en er is geen andere oplossing om een iDevice uit MDM of iCloud te krijgen dan via het oorspronkelijke iCloud account of MDM omgeving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjoerdvdijk
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-07 23:06
Bedankt voor de reacties, ik ga hier even achteraan!