Goedenmiddag allen
Wij hebben onze oude dakkapel vervangen door een vernieuwde prefab dakkapel waar helaas:strip_exif()/f/image/xxYk8uqxJpPTma18W4CwOGNq.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/k3EHplXqLMvep1ah86K19Lxq.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/wxce9GZeCADUQA29X5AdPrp9.jpg?f=fotoalbum_large)
nogal wat puntjes aan mankeren.
Nu is er 1 punt die ik zelf nog niet goed kan onderbouwen en graag jullie hulp bij kan gebruiken
Ze hebben de “nieuwe gording” 5,7 bij 15,5cm 295 lang van de dakkapel op de bestaande geschroefd 7 bij 19cm
Er is geen verbintenis met de slapers.
13cm originele gording de schroeven zitten in de nieuwe balk 3cm vanaf de onderkant dus op 16cm hoog in de originele balk en dus nog maar 3cm vlees er boven waar nu schuin de dakkapel aan staat te trekken/rusten
We zien nu dus ook nieuwe scheurvorming in de originele balk en dat deze echt “knikt” op de scheur
Is dit nieuwe zetting of gaat er iets niet helemaal goed ?
In mijn inzien hadden ze balkdragers/ravaaldragers moeten gebruiken en deze aan de slapers moeten bevestigen zodat het echt een opzichzelf dragende gording zou worden
Met voorbaat dank
Mvg
Wij hebben onze oude dakkapel vervangen door een vernieuwde prefab dakkapel waar helaas
:strip_exif()/f/image/xxYk8uqxJpPTma18W4CwOGNq.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/k3EHplXqLMvep1ah86K19Lxq.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/wxce9GZeCADUQA29X5AdPrp9.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/0egPaRZnnA6W9AutD2wSzsL6.jpg?f=fotoalbum_large)
Nu is er 1 punt die ik zelf nog niet goed kan onderbouwen en graag jullie hulp bij kan gebruiken
Ze hebben de “nieuwe gording” 5,7 bij 15,5cm 295 lang van de dakkapel op de bestaande geschroefd 7 bij 19cm
Er is geen verbintenis met de slapers.
13cm originele gording de schroeven zitten in de nieuwe balk 3cm vanaf de onderkant dus op 16cm hoog in de originele balk en dus nog maar 3cm vlees er boven waar nu schuin de dakkapel aan staat te trekken/rusten
We zien nu dus ook nieuwe scheurvorming in de originele balk en dat deze echt “knikt” op de scheur
Is dit nieuwe zetting of gaat er iets niet helemaal goed ?
In mijn inzien hadden ze balkdragers/ravaaldragers moeten gebruiken en deze aan de slapers moeten bevestigen zodat het echt een opzichzelf dragende gording zou worden
Met voorbaat dank
Mvg