Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RCBL
  • Registratie: Januari 2023
  • Niet online
Ben in het bezit van een Redmi Note 13Pro+ 5G met Xiaomi Hyper OS v 1.0.2.0 en Android 14.

Als ik een gesprek binnenkrijg, dan wil ik deze soms doorverbinden, -let op niet dooschakelen-, naar een ander extern nummer. Helaas zie ik die optie niet in de dailer .

Vraag is natuurlijk of het wel kan, #hoedan, eventueel een andere dialer die het wel kan?

Kan iemand , of meerderen mij even een duwtje de goed kant op geven

Tia

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FooLsKi
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:22

FooLsKi

Prutz0r 4 Life

Gesprek doorverbinden is bij mijn weten iets wat niet actief aangeboden wordt. Hoofdreden is dat degene die doorverbindt blijft betalen voor het gesprek. Hierdoor kunnen anderen potentieel de doorverbinder op kosten jagen.

Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RCBL
  • Niet online
FooLsKi schreef op zaterdag 15 juni 2024 @ 14:13:
Gesprek doorverbinden is bij mijn weten iets wat niet actief aangeboden wordt. Hoofdreden is dat degene die doorverbindt blijft betalen voor het gesprek. Hierdoor kunnen anderen potentieel de doorverbinder op kosten jagen.
Zou idd een reden kunnen zijn dat het er niet standaard inzit. Als dat dan ook zo is, dan lijkt mij dat wel achterhaald vanwege het feit dat -zeker in mijn omgeving-, iedereen een unlimited bellen abbo heeft.

Had wel opgevangen dat het met Google Workspace en Google voice [??] wel zou kunnen, echter zover wil ik nu ook niet gaan.. :) Een simpel knopje met "doorverbinden" zou ik al blij mee zijn.. ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:45
RCBL schreef op zaterdag 15 juni 2024 @ 14:40:
[...]

Zou idd een reden kunnen zijn dat het er niet standaard inzit. Als dat dan ook zo is, dan lijkt mij dat wel achterhaald vanwege het feit dat -zeker in mijn omgeving-, iedereen een unlimited bellen abbo heeft.
Jouw bubbel is niet representatief voor heel de wereld. Sowieso betwijfel ik het ten zeerste dat, zelfs in jouw omgeving, iedereen unlimited bellen heeft ;)

The devil is in the details.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XelaRetak
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 14-05 12:14
RCBL schreef op zaterdag 15 juni 2024 @ 14:40:
[...]

Had wel opgevangen dat het met Google Workspace en Google voice [??] wel zou kunnen, echter zover wil ik nu ook niet gaan.. :) Een simpel knopje met "doorverbinden" zou ik al blij mee zijn.. ;)
Unlimited bellers doorschakelen naar 0900 nummers en het is ineens niet meer zo unlimited.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RCBL
  • Niet online
Hahn schreef op zaterdag 15 juni 2024 @ 14:42:
[...]

Jouw bubbel is niet representatief voor heel de wereld. Sowieso betwijfel ik het ten zeerste dat, zelfs in jouw omgeving, iedereen unlimited bellen heeft ;)
Knip, iets aardiger mag best.

@XelaRetak

Ben zelf nog nooit gebeld -en zal dat waarschijnlijk ook nooit gebeuren- door een 0900 nummer.
Mocht het grappig bedoeld zijn... _O-

En ook voor jou. Nog wat zinnigs te zeggen over mijn vraag?

[ Voor 11% gewijzigd door 13art op 16-06-2024 10:06 ]

Pagina: 1