Beste medetweakers,
Ik zoek een extra klein scherm voor mijn huidige setup. Het scherm mag mooi compact zijn en het is enkel als 3e scherm bijvoorbeeld om discord open te laten staan. Ik heb al wat onderzoek gedaan, echter kom je dan wel op Chinese rommel uit.
Wat is je budget?
Maximaal 100-150 euro.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur. Zo lang het niet al te goedkoop is, liever iets meer kwaliteit. Zou mooi zijn als het schermpje op zich zelf kan staan om gewoon op het bureau bij te plaatsen.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Wordt aangesloten als 3e monitor op een huidige setup met twee schermen van 24” inch. Videokaart heeft geen extra slots meer, echter wel het moederbord nog 2x HDMI.
CPU:
Intel Core i7-8700 - Hexa (6) core @ 3,2GHz-4,6GHz
GPU:
NVIDIA GeForce GT 730, 2GB (DP/DP)
Iemand nog goede suggesties en is dit realiseerbaar?
Voorbeeld:
Ik zoek een extra klein scherm voor mijn huidige setup. Het scherm mag mooi compact zijn en het is enkel als 3e scherm bijvoorbeeld om discord open te laten staan. Ik heb al wat onderzoek gedaan, echter kom je dan wel op Chinese rommel uit.
Wat is je budget?
Maximaal 100-150 euro.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur. Zo lang het niet al te goedkoop is, liever iets meer kwaliteit. Zou mooi zijn als het schermpje op zich zelf kan staan om gewoon op het bureau bij te plaatsen.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Wordt aangesloten als 3e monitor op een huidige setup met twee schermen van 24” inch. Videokaart heeft geen extra slots meer, echter wel het moederbord nog 2x HDMI.
CPU:
Intel Core i7-8700 - Hexa (6) core @ 3,2GHz-4,6GHz
GPU:
NVIDIA GeForce GT 730, 2GB (DP/DP)
Iemand nog goede suggesties en is dit realiseerbaar?
Voorbeeld:
:strip_exif()/f/image/LpalkJYzDjDc1FAcKAyKjMTM.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2024 14:03 ]