[PC] Republic of Pirates

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
  • Registratie: Oktober 2013
  • Nu online
Zojuist Repbulic of Pirates tegengekomen en wekte toch wel mijn interesse. Het lijkt verdomd veel op ANNO, maar dan in een piraten jasje. Grafisch is het niet speciaal, maar kwa gameplay lijkt het best wel een grappig spel.

Release is op 19 juni 2024. Wil je het spel zelf uitproberen? Op Steam is er een demo beschikbaar.

https://store.steampowere...3470/Republic_of_Pirates/

EDIT: Excuses, ik ben de PC tag vergeten in de titel.

[ Voor 14% gewijzigd door Toonen1988 op 15-06-2024 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikvG78
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 12-04 14:29
Heb de demo een uurtje gespeeld. En toen was het ineens game over. Mijn geld was op. Alleen nergens wordt uitgelegd hoe en wat.

Tevens had ik meer diepgang verwacht van de zeeslagen. Had niet echt het idee dat zoiets als de wind invloed had op de zeilschepen. Degeen met de meeste schepen of grootste kanonnen wint.

Wat het bouwproces betreft, er is aardig leentjebuur gespeeld bij Anno.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
  • Registratie: Oktober 2013
  • Nu online
ErikvG78 schreef op maandag 17 juni 2024 @ 10:16:
Heb de demo een uurtje gespeeld. En toen was het ineens game over. Mijn geld was op. Alleen nergens wordt uitgelegd hoe en wat.

Tevens had ik meer diepgang verwacht van de zeeslagen. Had niet echt het idee dat zoiets als de wind invloed had op de zeilschepen. Degeen met de meeste schepen of grootste kanonnen wint.

Wat het bouwproces betreft, er is aardig leentjebuur gespeeld bij Anno.
Klopt, de combat is vrij simpel. Het is wel zo dat elke kapitein zijn eigen voordelen heeft en ook kunt levelen. Het bouwen is precies hetzelfde als Anno, maar kwa economie een stukje makkelijker. Als voorbeeld zijn alle resources automatisch gedeelt over alle eilanden die je bezit.

In Anno moet je trade routes aanleggen, dat hoeft bij dit spel dus niet.