Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen, maar het zal ook gebruikt worden voor school. Misschien wil ik later ook videobewerken.
Games die ik er op wil spelen zijn onder andere GTA 6, COD en CS GO. Liefst speel ik op 1440p en 144Hz indien mogelijk.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn maximum is 1000 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb onlangs al de volgende monitor gekocht: uitvoering: LG UltraGear 27GP850P-B Zwart
Daarnaast heb ik ook al mijn systeemkast gekocht: uitvoering: Montech SKY TWO Wit
Toetsenbord en muis heb ik al.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie het lijstje onderaan. Voor de GPU zit ik te denken aan een RX 7700 XT. Als ik dit nieuw koop gaat het over mijn budget. Dus ik zou dit eventueel tweedehands kunnen kopen, of tijdelijk voor een mindere GPU gaan zodat ik dit later kan upgraden.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik zou mijn PC het liefst future proof hebben.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil graag de componenten in het wit met RGB. PSU en GPU kunnen kunnen wel gewoon zwart.
Ga je overklokken?
Voor nu niet van plan, weinig ervaring ermee.
Wat verwacht je van ons?
Hulp bij het samenstellen van mijn pc. Dit wordt mijn eerste PC, dus ik heb totaal geen ervaring. Alle tips zijn welkom.
Als ik ergens op kan besparen hoor ik dat ook graag.
Voornamelijk gamen, maar het zal ook gebruikt worden voor school. Misschien wil ik later ook videobewerken.
Games die ik er op wil spelen zijn onder andere GTA 6, COD en CS GO. Liefst speel ik op 1440p en 144Hz indien mogelijk.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn maximum is 1000 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb onlangs al de volgende monitor gekocht: uitvoering: LG UltraGear 27GP850P-B Zwart
Daarnaast heb ik ook al mijn systeemkast gekocht: uitvoering: Montech SKY TWO Wit
Toetsenbord en muis heb ik al.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie het lijstje onderaan. Voor de GPU zit ik te denken aan een RX 7700 XT. Als ik dit nieuw koop gaat het over mijn budget. Dus ik zou dit eventueel tweedehands kunnen kopen, of tijdelijk voor een mindere GPU gaan zodat ik dit later kan upgraden.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik zou mijn PC het liefst future proof hebben.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil graag de componenten in het wit met RGB. PSU en GPU kunnen kunnen wel gewoon zwart.
Ga je overklokken?
Voor nu niet van plan, weinig ervaring ermee.
Wat verwacht je van ons?
Hulp bij het samenstellen van mijn pc. Dit wordt mijn eerste PC, dus ik heb totaal geen ervaring. Alle tips zijn welkom.
Als ik ergens op kan besparen hoor ik dat ook graag.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 5 7600X Boxed | € 214,- | € 214,- |
1 | Moederborden | ASRock B650M Pro RS WIFI | € 156,45 | € 156,45 |
1 | Videokaarten | ASUS TUF Gaming Radeon RX 7700 XT OC Edition 12GB GDDR6 | € 489,- | € 489,- |
1 | Behuizingen | Montech SKY TWO Wit | € 84,90 | € 84,90 |
1 | Processorkoeling | Thermalright Assassin Spirit 120 EVO, Wit | € 0,- | € 0,- |
1 | Geheugen intern | Lexar LD5EU016G-R6400GDWA | € 134,90 | € 134,90 |
1 | Voedingen | Cooler Master V750 Gold i Multi | € 118,60 | € 118,60 |
1 | SSD's | Lexar NM710 1TB | € 68,90 | € 68,90 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.266,75 |