Toon posts:

PC schokt!!!!!!!!!!! HELP!!!!!!!!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo tweakers,

Mij pc:
TB 800
msi k7t-turbo met raid
256 mb ram 100mhz
diamond viper 770 32 mb tnt 2
6,4 GB harddisk 5400 rpm

Ik had mijn processor geunlocked en liep toen op 950mhz
Omdat de processor te warm werd heb ik hem weer normaal gezet en dus gelocked. Ook had ik nog de bios geflashed. Toen ik de pc geformateerd had en alles opnieuw had geinstaleerd liep mijn pc klote. De 3dmark 2001 score was 1400 maar dit was wel goed, want zo stond die ook toen hij nog goed liep. Bij installeren schokt de muis, bij spellen schokt die ook en ratelt de harde schijf. Sowieso is de pc instabiel geworden. Waar ligt dit godverdomme aan???? Heb ik iets verneukt????? Help mij SVP :( :( :(

Alvast bedankt.

ps. wil je nog iets weten??? vraag het dan effe

Verwijderd

Als ik het goed begrijp, had je dit probleem eerst dus niet. Het lijkt erop dat idd je cpu dan trobels geeft. Opzicht gezien je klachten zou ik eerder zeggen werkgeheugen, maar omdat je al probs had met je cpu... Als je nog een andere compatible cpu ter beschiking hebt zou ik die er is in doen. Suc6!

Verwijderd

heb je wel een vaste swap file aangemaakt, download anders es ramidle, mischien verhelpt dat je problemen

heeft dat ding van jou trouwens via, mischien ben je vergeten de 4in1 drivers te installen

• VIPER2001
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-08 01:15

VIPER2001

[GOT]The Source

heb je dma ook weer aan staan ?

Asus X99-DELUXE i7-5930K 16 GB (DDR3 2133) asus GTX1070 8 GB , asus xense ,asus usbdvdwriter,CM-COSMOS II,coirsair1200I,evo1TB,960pro512,Seagate2TB+Seagate 2x4TB,canon5350 logi g910+g502 iiyama G2773HS

Verwijderd

Misschien kan pmultest bevestigen of dat de proc. naar de klote is :?
Die test is bedoelt voor foute AMD-procs, maar dan door een AMD-fuck-up. Maar als die tie een fout registreert, dan weet je iig dat ie niet goed is. Een nieuwe ligt dan misschien in het verschiet. >:)

Suc6 iig

[off topic]
Btw als dit nergens op slaat dan wil ik in het vervolg best m'n bek houden hoor >:) Weet nl. nog niet zo heul veul wat de digitale wereld betreft :'( Komt wel :P
[off topic]

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-07 22:43

Mary Wana

keyboard nut

Op dinsdag 11 september 2001 03:08 schreef VIPER2001 het volgende:
heb je dma ook weer aan staan ?
wil ook welle shelpen ja :P

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

• catfish
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-06 09:24
heb je na het flashen wel weer alles juist gezet?
dma, lijkt mij belangrijk om te controleren, AGP ook
misschien ook wa mem dingen enzo, misschien waard ge beter af met de bios die ge vroeger had, ge hebt toch ne backup genomen van uw bios eerst hoop ik?

Verwijderd

Een reset to factory defaults van de BIOS kan een uitkomst zijn.

Verwijderd

heb je dma van je harddisk aanstaan?

Verwijderd

Het zou je hardeschijf wel eens kunnen zijn. Een collega van mij had soortgelijke problemen steeds vastlopers en kon ook bijna niets installeren, bleek zijn hdd kapot te zijn.:(

Mischien even een andere proberen.

Succes!
Pagina: 1