Ik heb tijdelijk het Gmail-account van mijn schoonvader op mijn smartphone ingesteld, waardoor ik twee profielen had. Nadat ik dit account heb verwijderd, merkte ik dat sommige contacten in WhatsApp zijn overgenomen en zelfs namen zijn aangepast. Het lukt me niet om deze contacten of wijzigingen te verwijderen of aan te passen. Hoe kan ik dit oplossen?
Je moet ze in de contacten app op de telefoon goed zetten of toevoegen, en eventuele duplicaten samenvoegen, dan moet het daarna vanzelf goed komen.
Het vreemde is.. Er zijn een paar contacten in WhatsApp die niet in mijn telefooncontacten staan. Kan ze ook niet verwijderen! Als zij via WhatsApp bellen, zie ik een combinatie van twee namen, bijvoorbeeld de naam van mijn partner ("mijn vrouw"), maar als ze via WhatsApp belt, zie ik "mijn DOCHTER vrouw".swhnld schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 22:28:
Je moet ze in de contacten app op de telefoon goed zetten of toevoegen, en eventuele duplicaten samenvoegen, dan moet het daarna vanzelf goed komen.