hey mensen, ik heb net even blue shift verkregen en ik zit meteen in het begin van 't spel al vast, op een gegeven moment zegt een scientist dat je door "the canal" moet gaan, maar ik kan "the canal" niet vinden? Ik zie nergens een gat waar ik in moet kruipen.. Kan iemand mij helpen?
Verwijderd
Als het goed is heb je net met een schakelaar ergens een lifje naar beneden laten komen met een paar monstertjes erop, en een explosive kistje! Nu moet je een eindje terug lopen, en met een onopvallende lange trap naar boven klimmen. Nu kom je na een tijdje uit bij dat kistje en dat moet je in het water duwen. Zo kun je door het kanaal. Als je bij die scientist bent trouwens moet je van boven af (waar die gast zit) een explosive barrel kapotknallen die acther een hek staat. Hierdoor kun je door dat hek. Suc6 ermee Oh ja post ff een screenshot dan kan ik zien waar je bent!
WAT is dat ding in je icoon?Op maandag 10 september 2001 17:13 schreef da_rippah het volgende:
hey mensen, ik heb net even blue shift verkregen en ik zit meteen in het begin van 't spel al vast, op een gegeven moment zegt een scientist dat je door "the canal" moet gaan, maar ik kan "the canal" niet vinden? Ik zie nergens een gat waar ik in moet kruipen.. Kan iemand mij helpen?
het komt me bekend voor maar ik weet niet wat het is
mannetje van de videoclip van Starlight van the Supermen lovers :):)Op maandag 10 september 2001 20:44 schreef Hennie-M het volgende:
[..]
WAT is dat ding in je icoon?
het komt me bekend voor maar ik weet niet wat het is