Exporteer grafiek data

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rien Hanekamp
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 25-04 16:29
Ik maak gebruik van de mogelijkheid om grafiek data te exporteren uit de HomeWizard App. Daarbij kun je data instellen die je wilt exporteren: Van, Tot en Resolutie. Stel ik wil de hele maand februari met een resolutie van 1 dag exporteren. Wat geef ik dan op? Van: 01 februari 2024, Tot 01 maart 2024, resolutie dag, of Van 01 februari 2024, Tot 29 februari 2024, resolutie dag.

In mijn optiek mis ik in het laatste voorbeeld 1 dag, namelijk 29 februari 2024. Zie ik dat goed?

Relevante software en hardware die ik gebruik
HomeWizard App

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Beide voorbeelden werken uiteraard. Maar welke geeft nu het compleetste beeld over februari?

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cOOlrUnnINgs
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:08
Als beide opties werken, kun je dat toch het snelst zien in de output die je ontvangen hebt????

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

Rien Hanekamp schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 11:46:
In mijn optiek mis ik in het laatste voorbeeld 1 dag, namelijk 29 februari 2024. Zie ik dat goed?
Die dag zit in je data of niet. Daar is toch weinig onduidelijk aan? Ik weet niet wat die export is (ik neem aan CSV), maar open 'm eens in notepad o.i.d. en kijk gewoon wat er in zit?

[ Voor 17% gewijzigd door RobIII op 14-06-2024 11:51 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Als je een export draait dan zie je toch welke data dat je krijgt?