Toon posts:

Schroef tooltje

Pagina: 1
Acties:
  • 160 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben het steeds maar ouderwets handwerk schroevendraaien zat en dus op zoek naar een schroefmachientje.
Ik had dus in mijn kop dat er van die dingen bestaan die zeg maar lijken op een soort dremel maar dan oplaadbaar en dus links- en rechtsdraaiend. Maar zoiets kan ik dus nergens vinden. Wie weet er een handig automatisch, oplaadbaar schroeftooltje, voor, ook niet onbelangrijk, niet te veel geld?

• Cr3ator
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:18

Cr3ator

1 bar is geen bar

Is er iets mis met een accuboormachine op lage toeren zetten? :?

Panasonic WH-MDC05J3E5 | 5120Wp @ WZW | 3645Wp @ ONO | NoM met woning uit 1926

Verwijderd

Topicstarter
Ja, die dingen zijn zo lomp. Ik zocht eigenlijk wat handigers (en misschien ook wel goedkoper)
Maar dat is er dus niet, begrijp ik?

• Exterazzo
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22-08 23:26

Exterazzo

Qeasy

Op maandag 10 september 2001 17:03 schreef copje het volgende:
Ik ben het steeds maar ouderwets handwerk schroevendraaien zat en dus op zoek naar een schroefmachientje.
Ik had dus in mijn kop dat er van die dingen bestaan die zeg maar lijken op een soort dremel maar dan oplaadbaar en dus links- en rechtsdraaiend. Maar zoiets kan ik dus nergens vinden. Wie weet er een handig automatisch, oplaadbaar schroeftooltje, voor, ook niet onbelangrijk, niet te veel geld?
ze bestaan wel, ons pa heeft er een. Het is gewoon zo'n ding in de vorm van een dikke banaan :D alleen dan recht. Kun je met een accu opladen en op de voorkant kan je verschillende schroevendraaiers opzetten.

Audentia

• DeVoTioN
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-03-2022
Die dingen bestaan vast wel. Ga naar de Gamma ofzo en kijk of ze zon ding hebben :9

• beschuitfluiter
  • Laatst online: 20-07 15:44

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

vast wel, hoor...
gwoon bij de praxis,gamma,fixit,hubo,doeland ofzo vragen...

waar een wil is, is een weg, maar waar een weg is zijn ook drempels, en drempels zijn er om overheen gereden te worden, dus geen paniek!

¯\_(ツ)_/¯

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Op maandag 10 september 2001 17:16 schreef Exterazzo het volgende:

[..]

ze bestaan wel, ons pa heeft er een. Het is gewoon zo'n ding in de vorm van een dikke banaan :D alleen dan recht. Kun je met een accu opladen en op de voorkant kan je verschillende schroevendraaiers opzetten.
Das logisch ja, net een banaan alleen dan recht, is ie geel of zo?? :? ;)

Huur mij in als freelance SEO consultant!

Verwijderd

Op maandag 10 september 2001 17:17 schreef beschuitfluiter het volgende:
vast wel, hoor...
gwoon bij de praxis,gamma,fixit,hubo,doeland ofzo vragen...

waar een wil is, is een weg, maar waar een weg is zijn ook drempels, en drempels zijn er om overheen gereden te worden, dus geen paniek!
je kan het ook bij de formido proberen :)

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Op maandag 10 september 2001 17:19 schreef rolandO het volgende:

[..]

je kan het ook bij de formido proberen :)
Bigboss zou ik gaan kijken...

Huur mij in als freelance SEO consultant!

Verwijderd

Topicstarter
Fijne mensen, ik heb mijn hele maandag al verkloot door al die bouwmarkten af te lopen, maar ik heb hem niet gevonden. Vandaar dus mijn vraagje.

Hey Exterazzo, kijk eens even bij jullie pa wat voor merk of dat is, die banaan (ja ja leuk, zal wel chiquita op staan, hoef je niet meer te posten ;) )

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:18

Richard

Kuru Kuru Kururin

Zoiets bedoeld ie denk ik:

Afbeeldingslocatie: http://www.blackanddecker.nl/images/screwdriver.jpg

Black And Decker

20*350ZO45°

• Renkie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-08 09:51
Black and Decker

KC 9019
Type 1
3.6V
180rpm

made in china :P

• AtomicShockwave
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:13

AtomicShockwave

Hadde maar een vak moette lere

koop voor 200-300 gulden een GOEDE accuboor, dus geen agojama/supertech merk. nee gewoon een metabo/makita/deWalt
het kost wat maar je hebt er Jaren plezier van.
ikzelf heb een makita accuboor (9.6v) ligt lekker in de hand, goede snelspan boorkop etc.

Verwijderd

ok ok effe serieus! ik heb bij een bouwmarkt gewerkt en weet zeker dat de meesten ze wel moeten hebben anders kun je altijd effe vragen of ze het voor je willen bestellen kijk ook eens in de 15 gulden bak daar vind je meestal ook wel dat soort goed als ze het echt niet hebben kun je ook nog de professionele ijzerwaren/gereedschappen winkel proberen mits die er natuurlijk is in je woonplaats die dingen worden zeker nog wel verkocht voor de oldies :)

Verwijderd

Topicstarter
Kijk, we komen er wel!
Die B&D lijkt me wel wat. Ik wist wel dat ik zoiets ergens gezien had. Weet iemand toevallig ook nog waar ik zo'n ding kan bemachtigen?

Verwijderd

Is er niet iets met een Dremel (of variant) te beginnen? :?

Verwijderd

Op maandag 10 september 2001 17:25 schreef AtomicShockwave het volgende:
koop voor 200-300 gulden een GOEDE accuboor, dus geen agojama/supertech merk. nee gewoon een metabo/makita/deWalt
het kost wat maar je hebt er Jaren plezier van.
ikzelf heb een makita accuboor (9.6v) ligt lekker in de hand, goede snelspan boorkop etc.
Helemaal mee eens!

Koop een deWalt, die dingen zijn echt geweldig!
wel duur :(

Verwijderd

Topicstarter
Sorry, maar ik ga er echt geen 300 piek voor uitgeven (zoveel schroeven draai ik ook niet, en ik heb al een goede schroefboormachine maar die is een beetje lomp)

Maar ik heb al wat huiswerk gedaan inmiddels
Check THIS
Voor maar 64 piekies!

Verwijderd

Is echt een mooi ding, maar wete iemand de site van black&decker? ik heb al heel wat geprobeert maar niks lukt. Ik wil wel ff wat meer over dat ding weten dan dat daar staat.

BVD

Verwijderd

kijk eens bij de kijkshop als er een in de buurt zit bij je, daar hebben ze een van black en decker. Hij is oranje kleurig.

Verwijderd

Op maandag 10 september 2001 18:12 schreef Fire_Fly het volgende:
Is echt een mooi ding, maar wete iemand de site van black&decker? ik heb al heel wat geprobeert maar niks lukt. Ik wil wel ff wat meer over dat ding weten dan dat daar staat.

BVD
[binnen 20 seconden]
http://www.blackanddecker.nl/ (of .com want .nl is O.C.)
[/binnen 20 seconden]

• Korn21
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 02-03-2017
Je hebt ook van die namaak accuschroevendraaiers, die kun je meestal voor zo'n 50-60 gulden bij je lokale doe-het-zelf zaak vinden.

|Specs|

Verwijderd

Thanks, ben jij eigenlijk een echte raaltenaar??

Verwijderd

Ik zou echt nooit met een schroefmachine in mijn pc schroeven. Veel te lomp en ongevoelig. Ik denk dat je meer molt dan je lief is.

Verwijderd

ALs je hem niet te hard laat draaien gaat het wel, de schroefjes van mun hd en cd-rom speler zou ik er trouwens ook niet mee aandraaien hoor. Die dingen heb je zo lam, zelfs met je hand. :(

• dop
  • Laatst online: 08:15

dop

Windows needs to reboot now

Op maandag 10 september 2001 18:41 schreef Fire_Fly het volgende:
ALs je hem niet te hard laat draaien gaat het wel, de schroefjes van mun hd en cd-rom speler zou ik er trouwens ook niet mee aandraaien hoor. Die dingen heb je zo lam, zelfs met je hand. :(
kwee nie maar z'n schroef ding kan niet harder schroeven als mijn poezelige handjes

dus zou d'r niet zo bang voor zijn

EPC Debian Gnu Linux

Verwijderd

Topicstarter
Geloof mij nou, ik heb heel wat winkels gehad. Ook de Kijkshop en ook de lokale klussenier. Echt niet, dus. Er zijn maar weinig winkels die die dingen in het assortiment hebben. Maar dat ding van De Winkel is wel 8-) dus ik denk dat ik daar een bestellinkje ga plaatsen.

Verwijderd

Op maandag 10 september 2001 18:52 schreef dop het volgende:

[..]

kwee nie maar z'n schroef ding kan niet harder schroeven als mijn poezelige handjes

dus zou d'r niet zo bang voor zijn
Ik hoop dat er iets meer gevoel in je "poezelige handjes" zit dan in een schroefmachine. :)

• Orbit
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-07 10:26
Op maandag 10 september 2001 17:40 schreef copje het volgende:
Sorry, maar ik ga er echt geen 300 piek voor uitgeven (zoveel schroeven draai ik ook niet, en ik heb al een goede schroefboormachine maar die is een beetje lomp)

Maar ik heb al wat huiswerk gedaan inmiddels
Check THIS
Voor maar 64 piekies!
lol? Die heb ik al een jaar of 4 in mijn bezit, doet trouwens nog steeds trouw z'n werk. Echt een handig tooltje, ik zou hem niet meer willen missen om eerlijk te zijn. Koop er direct maar een paket MAGNETISCHE bits bj, héél handig, zo verlies je niet zo snel een schroefje in je kast.

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-07 22:43

Mary Wana

keyboard nut

Op maandag 10 september 2001 17:24 schreef RDK_NL het volgende:
Zoiets bedoeld ie denk ik:

[afbeelding]

Black And Decker
heey ja die hebben wij :P leip ding alleen na 6 jaar trouwe service is onzo accu an stront :(

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

Pagina: 1