Ik maak gebruik van het programma Sweelinq.
Het bedrijf hierachter neemt kerkorgels op, de geluiden hiervan, en via MIDI is dit te gebruiken en af te spelen, bijvoorbeeld via een Keyboard.
Dit heb ik al een jaar onder Windows werken en dat gaat op zich goed, zij het niet dat Windows nog wel eens fratsen heeft en m'n hardware al enige jaren oud is en bij het aanspreken van tientallen geluidsbestanden, deze nog wel eens hapert.
De software wordt ook onder Linux ondersteund, dus ik dacht, ik installeer Ubuntu, waarschijnlijk een stuk sneller dan Windows.
Ik ben nog wel een noob maar aldoende leert men denk ik.
So far so good. In de handleiding lees ik echter:
/f/image/2dmSXEV1aohUiqwWozyUrTZg.png?f=fotoalbum_large)
Dus ik kijk wat er wel in die directory staat:
/f/image/pMQHszZ6cnWoyT4FdsoxECcd.png?f=fotoalbum_large)
En voor het 2e commando:
/f/image/YYLtG4mDxyxWtF5T1TyfaB4b.png?f=fotoalbum_large)
Ik ben al een tijdje aan het rondzoeken maar ik kan niet vinden wat de initiatie van het commando is en hoe het commando zou moeten zijn in mijn geval.
Ik kan natuurlijk de hulp van het bedrijf inroepen maar wellicht weet iemand het hier ook wel...
Alvast dank.
Het bedrijf hierachter neemt kerkorgels op, de geluiden hiervan, en via MIDI is dit te gebruiken en af te spelen, bijvoorbeeld via een Keyboard.
Dit heb ik al een jaar onder Windows werken en dat gaat op zich goed, zij het niet dat Windows nog wel eens fratsen heeft en m'n hardware al enige jaren oud is en bij het aanspreken van tientallen geluidsbestanden, deze nog wel eens hapert.
De software wordt ook onder Linux ondersteund, dus ik dacht, ik installeer Ubuntu, waarschijnlijk een stuk sneller dan Windows.
Ik ben nog wel een noob maar aldoende leert men denk ik.
So far so good. In de handleiding lees ik echter:
Dit zegt mij eigenlijk helemaal niets. Ik heb ook geen idee wat deze regels doen. Simpelweg kopieren en plakken werkt niet,Wanneer u Sweelinq installeert op Ubuntu 24.04, voert u tot slot de volgende command-
line regels uit:
sudo ln -sf /usr/lib/x86_64-linux-gnu/libwebkit2gtk-4.1.so.0 /usr/
lib/x86_64-linux-gnu/libwebkit2gtk-4.0.so.37
sudo ln -sf /usr/lib/x86_64-linux-gnu/libjavascriptcoregtk-4.1.so.0
/usr/lib/x86_64-linux-gnu/libjavascriptcoregtk-4.0.so.18
/f/image/2dmSXEV1aohUiqwWozyUrTZg.png?f=fotoalbum_large)
Dus ik kijk wat er wel in die directory staat:
/f/image/pMQHszZ6cnWoyT4FdsoxECcd.png?f=fotoalbum_large)
En voor het 2e commando:
/f/image/YYLtG4mDxyxWtF5T1TyfaB4b.png?f=fotoalbum_large)
Ik ben al een tijdje aan het rondzoeken maar ik kan niet vinden wat de initiatie van het commando is en hoe het commando zou moeten zijn in mijn geval.
Ik kan natuurlijk de hulp van het bedrijf inroepen maar wellicht weet iemand het hier ook wel...
Alvast dank.
Who's general failure, and why is he reading my disk?