Toon posts:

SCSI DVD

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Om maar meteen met de deur in huis te vallen: ik wil een DVD-speler en wel een SCSI apparaatje (dit topic is niet bedoeld als een IDE versus SCSI topic, ik wil dit gewoon, dus daar gaan we even vanuit :)).

Nu heb ik eens rondgekeken en ben uitgekomen bij de volgende:

- Pioneer 303S
- Pioneer 305S
- Toshiba SD-M1401

En nu komt het. De 305S van Pioneer valt voor mij af, er is namelijk (nog) geen hack beschikbaar om hem regiovrij te maken. De 303S lijkt me ideaal, de hogere snelheden van de 305S heb ik toch niet nodig, alleen deze is moeilijker te krijgen.

Van de Toshiba weet ik dat er een hack beschikbaar is, maar op Storagereview las ik dat deze op een heel aantal punten minder presteert dan de Pioneer 304S.

Dus ik zoeken naar specificaties van de 304S, maar die kan ik op de site van Pioneer dus niet vinden. Wel van 303S en 305S :?

Voor zover ik weet hebben de 304S en 305S dezelfde snelheden (10x/40x), maar ja, ik wil meer weten natuurlijk.

En voor de 304S is er dus wel een firmware hack te vinden op Internet.

De Pricewatch hier op Tweakers vermeldt de 304S en de 305S, maar als ik bij een zaak kijk die de 304S zou moeten hebben zie ik daar alleen de 305S staan :?

Ik heb dus even jullie hulp nodig!

Verwijderd

De Pioneers hebben een Slot-in systeem,
dat lijkt me lastig als een DVD vast komt te zitten.

Verwijderd

Topicstarter
Weet ik. Is een nadeel als hij vast komt te zitten ja. Voordeel is wel weer dat je je drive nu ook verticaal kan inbouwen.

Maar daar wil ik het in dit topic eigenlijk niet over hebben :)

• Jabba
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:03

Jabba

Firkan

Allemaal flauwekul, heb al een hele tijd een 6x dvd slot-in van pioneer en daar zijn al HEEL wat cd's in en uit gekomen en er is er nog nooit 1 blijven hangen.
gewoon kopen dat ding want die pioneer drivers ownen gewoon!

en slot-in is gewoon geil :-)

Verwijderd

Bij Comptechworld: http://www.comptechworld.nl/winkel_prijslijst_mm.shtml

Pioneer 10x40x DVD SCSI OEM 304S 309

Verwijderd

Op maandag 10 september 2001 18:28 schreef Jabba het volgende:
Allemaal flauwekul, heb al een hele tijd een 6x dvd slot-in van pioneer en daar zijn al HEEL wat cd's in en uit gekomen en er is er nog nooit 1 blijven hangen.
gewoon kopen dat ding want die pioneer drivers ownen gewoon!

en slot-in is gewoon geil :-)
Tot het wel gebeurt ;-))

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 10 september 2001 18:29 schreef OetelDonk het volgende:
Bij Comptechworld: http://www.comptechworld.nl/winkel_prijslijst_mm.shtml

Pioneer 10x40x DVD SCSI OEM 304S 309
Thanks Oeteldonk, daar had ik nog niet gezocht.

Nu nog kijken of er mensen zijn met ervaring met dat dingetje...

• Vae Victis
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 00:43

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

DVD regiovrij en scsi

pcies wat ik wou weten. Die is binnenkort van mij. :P

Verwijderd

Topicstarter
Na nog even zoeken met Google heb ik een patch voor de 305S gevonden. Link plaats ik niet, dat is volgens mij tegen de policy :)

Maar ik zou zeggen, gebruik je fantasie en dan moet je hem na een tijdje ook wel kunnen vinden.

De patch is nog niet volledig getest, maar ik ga dus voor de 305S :)
Pagina: 1