Ik wil graag een oudere man helpen die zelf helaas niet over de skills bezit om het internet in te zetten bij zijn zoektocht. Hij heeft een oude Fonograaf gekocht en wil deze weer in ere herstellen. Hiervoor mist hij nog het safier/element. Ik heb Tonar al gevraagd en zij kunnen helaas niks bieden. Wie o wie heeft de gouden hint om alsnog dit apparaat compleet te krijgen?
Het gaat om een Thomas Alva Edison (type C2, heeft met de wasrol lengte te maken)
:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/3ZSxZVq2QN29TRWQ3lO17yxR.webp?f=user_large)
Aan de onderkant van de hoorn zit het soort van 'mondstuk', het element, membraamhouder? Zeg het maar
:strip_exif()/f/image/37PbgCobESaMzn5jdxnZoGW3.jpg?f=fotoalbum_large)
Volgens mij zit er helaas ook een scheur in het membraam, en de punt in het midden van het membraam moet de wasrol groef aflezen. En dat is dus nu niet compleet.
Bestaat deze kennis/vakmanschap nog en wie heeft de gouden tip om dit weer in ere te herstellen?
...
Het gaat om een Thomas Alva Edison (type C2, heeft met de wasrol lengte te maken)
:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/3ZSxZVq2QN29TRWQ3lO17yxR.webp?f=user_large)
Aan de onderkant van de hoorn zit het soort van 'mondstuk', het element, membraamhouder? Zeg het maar
:strip_exif()/f/image/37PbgCobESaMzn5jdxnZoGW3.jpg?f=fotoalbum_large)
Volgens mij zit er helaas ook een scheur in het membraam, en de punt in het midden van het membraam moet de wasrol groef aflezen. En dat is dus nu niet compleet.
Bestaat deze kennis/vakmanschap nog en wie heeft de gouden tip om dit weer in ere te herstellen?
...