"If someone takes a knife, you take a gun. If someone puts one of yours to the hospital, you send one of them to the morgue. That's the Chicago way."
Die foutmelding krijg je als je hostingprovider geen Frontpage Extentions ondersteunt.
Wil je het _zelf_ maken, gebruik dan PHP
In dat geval moet deze maar naar /14
Wil je het _zelf_ maken, gebruik dan PHP
In dat geval moet deze maar naar /14
Ik ben bang dat dit toch iets word in de trant van PHP+MySQL, of CGI ofzoiets dergelijks. Het is in ieder geval niet mogelijk met Frontpage zelf.
hij heeft iig zun best gedaan=>search gebruiktOp maandag 10 september 2001 16:51 schreef Razor_Blade het volgende:
is dit geen script request?
en verder, waarschijnlijk ondersteunt je hoster geen frontpagetoestanden. als ie wél php ondersteunt moet je gewoon ff een scriptje op hotscripts.com ofzo zoeken, het principe is gewoon bijna hetzelfde als een gastenboek of newsposting-systeem.
Nou; dat is nog steeds nie gelukt (ik begin FP een beetje ergelijk te vinden)
Nog een vraagje: hoe kan je je website beheren? Ik heb nu allemaal stuff erop gegooid maar alles moet eigenlijk weg. Hoe doe je dit? FP geeft alleen fouten.
Nog een vraagje: hoe kan je je website beheren? Ik heb nu allemaal stuff erop gegooid maar alles moet eigenlijk weg. Hoe doe je dit? FP geeft alleen fouten.
"If someone takes a knife, you take a gun. If someone puts one of yours to the hospital, you send one of them to the morgue. That's the Chicago way."
Als je wil wil ik um wel moven naar P&W maar omdat de oorzaak waarschijnlijk te maken heeft met ondersteuning van extenties denk ik niet dat je er veel mee op schiet, laat maar horen.
Pagina: 1