Discussie met frontpage

Pagina: 1
Acties:

• Maf
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-09 09:08
Heej,

Na een uur bezig geweest te zijn met de search heb ik nog geen antwoord gekregen op de vraag die ik mezelf stelde; dus vraag ik het jullie.

Mijn bedoeling is op mn website een discussie neer te zetten: in de zin van: Je hebt bovenin een veld waa je je naam; ond. en gezwets kan typen en dan dat daaronder de geposte stukken te zien zijn. Dit alles op de hoofdpagina.

Ik ben een echte newbie als het gaat om websites en ben blij dat ik al een spartaanse site heb kunnen bouwen (how low am I ;) )

Kan iemand me helpen met een scriptje of een idee?

Ik heb al geprobeerd een discussie op te zetten met frontpage maar hierbij heb ik alleen het post formulier; ga je iets poste dan krijg je een foutmelding.

De website staat op een internetprovider pagina (concepts)

Thanx

"If someone takes a knife, you take a gun. If someone puts one of yours to the hospital, you send one of them to the morgue. That's the Chicago way."

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:39
Die foutmelding krijg je als je hostingprovider geen Frontpage Extentions ondersteunt.

Wil je het _zelf_ maken, gebruik dan PHP :)
In dat geval moet deze maar naar /14

• R4NCOR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:11

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

Ik ben bang dat dit toch iets word in de trant van PHP+MySQL, of CGI ofzoiets dergelijks. Het is in ieder geval niet mogelijk met Frontpage zelf.

Verwijderd

is dit geen script request?

• Oefening
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op maandag 10 september 2001 16:51 schreef Razor_Blade het volgende:
is dit geen script request?
hij heeft iig zun best gedaan=>search gebruikt

en verder, waarschijnlijk ondersteunt je hoster geen frontpagetoestanden. als ie wél php ondersteunt moet je gewoon ff een scriptje op hotscripts.com ofzo zoeken, het principe is gewoon bijna hetzelfde als een gastenboek of newsposting-systeem.

• Maf
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-09 09:08
Nou; dat is nog steeds nie gelukt (ik begin FP een beetje ergelijk te vinden)

Nog een vraagje: hoe kan je je website beheren? Ik heb nu allemaal stuff erop gegooid maar alles moet eigenlijk weg. Hoe doe je dit? FP geeft alleen fouten.

"If someone takes a knife, you take a gun. If someone puts one of yours to the hospital, you send one of them to the morgue. That's the Chicago way."

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-09 19:36

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Als je wil wil ik um wel moven naar P&W maar omdat de oorzaak waarschijnlijk te maken heeft met ondersteuning van extenties denk ik niet dat je er veel mee op schiet, laat maar horen.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Verwijderd

Als het met die extenties te maken heeft wellicht meer iets voor /24?

Verwijderd

Ik denk dat je hiervoor iets meer van scripten moet weten dan je nou weet. Je kan het beste php gaan leren en als je het dan niet snapt heb je nog altijd de oplossing....
Pagina: 1