Leven na 'hey google' voor Google Home Mini met Gemini?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PieterJ62-2
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 11-06-2024
Is er nog (nieuw) leven voor de Google Home Mini nadat 'hey google' (de oproep voor de domme assistent') uitgefaseerd is en plaatsgemaakt heeft voor 'hey geminininini'? Ik heb vier appraten die op hey-google reageren (exclusief tablet en smartphone) en het zou toch zonde zijn als die een vroege dood sterven ...
Ik hoor niet zo veel van Google dat de AI-voice-services gewoon door zouden moeten kunnen gaan via deze vroege hardware, maar .... waarom niet? Het denk en rekenwerk vindt immers op grote afstand plaats en niet in deze veredelde microfoon met speaker/scherm.
Iemand iets zinnigs?
Gr. Pieter

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Ik mis even een flink stuk context, kun je die toelichten? Vragen die mij te binnen schieten als ik je verhaal lees:
  • Waar is aangekondigd dat Hey Google als wake-word wordt uitgefaseerd?
  • Volgens mij kun je nu zelf al een eigen wake-word instellen, dus waarom de angst dat je Hey Google niet meer kan gebruiken als je nu al zelf ervan kan maken wat je wilt?
  • Waarom denk je dat een ander wake-word ervoor zorgt dat je apparaat niet meer werkt?
  • Wat is precies je doel van dit topic? Wat ga je wel/niet doen n.a.v. speculaties van anderen?
Ik zit niet goed in de wereld van de google-assistent, maar ik krijg de indruk dat er niets is aangekondigd, maar jij je wel al druk maakt over iets waarvan je bedacht hebt dat het misschien niet meer werkt terwijl je vindt dat het wel moet werken :P Samengevat: zorgen maken om iets waar je 0 invloed op hebt én dat nog niet eens bestaat.

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX