Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik speel nu veel minecraft, dragon age inquisition en wat nintendo console emulator games, want ik kan niet veel intensievere games spelen doordat ik op een dell 3420 speel die ik ook voor mijn opleiding gebruik. Ik ben wel van plan om spellen te gaan spelen zoals cyberpunk 2077 en red dead redemption 2.
Wat mag het systeem gaan kosten?
max 1200 euro inclusief alle verzendkosten etc, maar minder mag altijd
Ik ga hem zelf bouwen dus geen assemblage kosten
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Toetsenbord, muis, monitor, speakers en muismat heb ik al, het gaat alleen om de pc zelf.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
AMD omdat het meer fps per euro/dollar oplevert, maar intel(of nvidia voor de gpu) mag ook.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
voor de GPU zou het fijn zijn als hij beter is voor 1440p want die resolutie ondersteunt mijn monitor.
Ga je overklokken?
nee
Wat verwacht je van ons?[i]
ik wil graag weten wat jullie van mijn samenstelling vinden, en tips/ideeën wat ik beter kan doen. ik wil graag een witte kast en als het niet teveel geld kost wat rgb fans. hieronder de lijst die ik heb gemaakt:
Ik speel nu veel minecraft, dragon age inquisition en wat nintendo console emulator games, want ik kan niet veel intensievere games spelen doordat ik op een dell 3420 speel die ik ook voor mijn opleiding gebruik. Ik ben wel van plan om spellen te gaan spelen zoals cyberpunk 2077 en red dead redemption 2.
Wat mag het systeem gaan kosten?
max 1200 euro inclusief alle verzendkosten etc, maar minder mag altijd
Ik ga hem zelf bouwen dus geen assemblage kosten
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Toetsenbord, muis, monitor, speakers en muismat heb ik al, het gaat alleen om de pc zelf.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
AMD omdat het meer fps per euro/dollar oplevert, maar intel(of nvidia voor de gpu) mag ook.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
voor de GPU zou het fijn zijn als hij beter is voor 1440p want die resolutie ondersteunt mijn monitor.
Ga je overklokken?
nee
Wat verwacht je van ons?[i]
ik wil graag weten wat jullie van mijn samenstelling vinden, en tips/ideeën wat ik beter kan doen. ik wil graag een witte kast en als het niet teveel geld kost wat rgb fans. hieronder de lijst die ik heb gemaakt:
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 5 7600 Boxed | € 193,- | € 193,- |
1 | Moederborden | Gigabyte B650M D3HP | € 116,- | € 116,- |
1 | Videokaarten | XFX Speedster SWFT 319 AMD Radeon RX 6800 | € 393,- | € 393,- |
1 | Behuizingen | NZXT H7 Flow (2022) Wit | € 119,90 | € 119,90 |
1 | Processorkoeling | NZXT T120 RGB Wit | € 44,99 | € 44,99 |
1 | Ventilators | NZXT F120RGB - Triple & RGB Lighting Controller Wit, 120mm | € 74,90 | € 74,90 |
1 | Geheugen intern | Kingston Fury Beast KF560C36BBEK2-32 | € 112,99 | € 112,99 |
1 | Voedingen | be quiet! System Power 10 650W | € 62,94 | € 62,94 |
1 | SSD's | Kingston NV2, retail, 1TB | € 57,99 | € 57,99 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.175,71 |
[ Voor 49% gewijzigd door Vlekje op 11-06-2024 19:28 ]