Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Het toeval wil dat deze wedstrijd ook nog op vrijdag is gespeeld. Al met al een zeer bijzondere combinatie.Superkiwi schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 22:47:
[...]
10 punten in de eerste wedstrijd betekent vaak niet veel goeds voor de andere wedstrijden. Of niet @Lekkerboeie86
Nu Groningen ook weer thuis komt in de Eredivisie, lijkt mij het uitgelezen moment!Superkiwi schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 23:04:
[...]
@Typhone @Lekkerboeie86 @makooy lezen jullie mee? Harribo doet volgend seizoen mee
Klopt, daar krijg je ook geen punten voorSjah schreef op zaterdag 15 juni 2024 @ 10:30:
Heb de 1e goal vh toernooi goed, 10e minuut klopt. Vreemd genoeg zie ik daar (geloof ik ) nog geen punt van ofzo..
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/VGRpDSkSk7UpdvzOq22vwlCZ.jpg?f=user_large)
In jouw geval krijg je daar dus ook geen strafpunten voor.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Xbox: SendexNL
Omdat je uitslagen tot aan het begin van elke wedstrijd kunt invullen óf aanpassen terwijl je het toernooiverloop al vóór de start van het toernooi volledig moet invullen.MPC60 schreef op zaterdag 15 juni 2024 @ 10:56:
Ik snap de meerwaarde van het zelf invullen niet.
Mocht je wedstrijden later nog aanpassen dan klopt de stand in één of meer poules wellicht niet meer want die staat immers al vast sinds gisteren.
[ Voor 24% gewijzigd door Superkiwi op 15-06-2024 11:13 ]
Ze kijken alleen naar die strafpunten bij gelijke stand.. anders zou het natuurlijk nergens over gaan. Meer dan 500 punten halen is 50 wedstrijden goed voorspellen. Dan zou het gros onder de 0 punten eindigen. Gewoon lekker doorgaan. De kans dat je in gelijke stand komt op nummer 1 lijkt me ontzettend klein.remmstein schreef op zaterdag 15 juni 2024 @ 11:43:
Gewoon 542 strafpunten vanwege de vroege rode kaart. Dat wordt een vergelijkbare plaats als met eredivisie. Ergens onderaan.
Oei, ik had meteen alles ingevuld, maar mijn voorspelling voor duitsland is ook weg
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Ach het voelde goed... Een halve dag koploper
Naam Teamnaam/ nickname
Jordi FC Jordi
Zeker kan ik dat bevestigen!Lekkerboeie86 schreef op donderdag 13 juni 2024 @ 12:58:
[...]
Ik ga voor deze keer vanuit, maar het is fijn als jullie dit nog even kunnen bevestigen @Dippie94 @Mr.Viper
|| System Specs || 36° Oost-West 4875Wp ||
[ Voor 4% gewijzigd door Sjah op 15-06-2024 22:43 ]
Je staat in ieder geval nog boven mij...Sjah schreef op zaterdag 15 juni 2024 @ 22:40:
Nou het zal overwinning voor Italie worden, zoals ik had voorspeld. Maar dat had iedereen voorspeld, kortom hiermee loop je niet in. Sta nu op pagiina 5 vd poule en vind er nu al geen hol meer aan. tJa iedereen kijkt alleen maar naar zijn eigen positie, dus het maakt niks uit. Boeiuh....zoals de jeugd zegt.

Had een 0-0 voorspeld voor Italië dus dat schiet niet op...

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420
En de reguliere punten heb ik alweer verprutst, zoals gewoonlijk.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Xbox: SendexNL

Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
105e plaats hier, ik doe lekker met je meeMPC60 schreef op zondag 16 juni 2024 @ 13:28:
Ik doe het weer lekker dramatisch. Ach ja voor spek en bonen is ook leuk.
Heel erg netjes.ElPaco schreef op zondag 16 juni 2024 @ 16:59:
[Afbeelding]
Peak power achieved. Ik ga met voorspel-pensioen.
Ik heb tot dusver van 1 wedstrijd de Toto niet goed. En sowieso elke wedstrijd van 1 team het aantal doelpunten goed. Ik sta 53e.
Kap er ook maar mee, laat de competitie maar weer beginnen, dat begrijp ik wel.
Hup Servië!
Hier ook. Die Engelsen zijn net zo matig als ItaliëSuperkiwi schreef op zondag 16 juni 2024 @ 22:49:
Vanavond wil ik mijn puntjes wel opgeven. Ik gun die Serviërs wel een gelijkspelletje.
Hup Servië!
Naam Teamnaam/ nickname
Jordi FC Jordi
Mrhankey91 FC Hankies @mrhankey91 ??
ruud lanesra
Tom FC de beek
Deze zullen morgen afgewezen worden indien niet bekend.
Slechts drie minuten van 1ste doelpunt af. Niet verkeerd.
[ Voor 25% gewijzigd door horizon1978 op 17-06-2024 08:21 ]
Zo?Quad schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 22:57:
Nu met de promotie van FC Groningen ga je wel meedoen komend seizoen?
:strip_exif()/f/image/6l4aUYoXbqekiCvwEM3pKiCH.jpg?f=fotoalbum_large)

Excuus voor de vertraging, dit ben ik!makooy schreef op maandag 17 juni 2024 @ 07:57:
Er staan een aantal aanmeldingen open binnen Voetbalpoules die zich hier niet gemeld hebben:
Naam Teamnaam/ nickname
Jordi FC Jordi
Ben ik ja, excuses voor niet melden.makooy schreef op maandag 17 juni 2024 @ 07:57:
Er staan een aantal aanmeldingen open binnen Voetbalpoules die zich hier niet gemeld hebben:
Naam Teamnaam/ nickname
Jordi FC Jordi
Mrhankey91 FC Hankies @mrhankey91 ??
ruud lanesra
Tom FC de beek
Deze zullen morgen afgewezen worden indien niet bekend.
Je bent wel één van de zeer weinigen die hier 7 punten gaat pakken. Levert je toch weer een paar plaatsen winst opMPC60 schreef op zondag 16 juni 2024 @ 13:28:
Ik doe het weer lekker dramatisch. Ach ja voor spek en bonen is ook leuk.
@mavaros komt met deze overwinning van Roemenië zelfs de top 10 binnen
Ik ga ook heel goed in de poule (sta 5e op het moment), en ik ga uiteindelijk voor de top25. Het 1e rijtje
We zijn pas net begonnen natuurlijk, en aangezien ik Nederland als kampioen heb, zal ik aan het eind wel wat zakken.
Zijn er meer mensen die constant hun voorspellingen aanpassen trouwens?
Project Kaizo
Ik vul het per ronde in. Als ik teams heb zien voetballen weet ik ongeveer hoe de ploegen ervoor staan en dan vul ik de volgende wedstrijden in.Apeiron schreef op maandag 17 juni 2024 @ 18:03:
Zijn er meer mensen die constant hun voorspellingen aanpassen trouwens?
Welkom in mijn regioJanW schreef op maandag 17 juni 2024 @ 09:09:
Ahh, vergeten Slovenië - Denemarken te voorspellen. En finaal de mist in gegaan met Servië - Engeland. Lekker gekelderd op in de stand van top 10 naar plek 60
Ik heb zo lang getwijfeld of ik ze op overwinning zou zetten, maar gezien ik al 3 andere 'verrassingen' had staan (Servië, Slovenië en Hongarije) ben ik toch maar voorzichtiger gegaan met 1-1....Superkiwi schreef op maandag 17 juni 2024 @ 16:40:
[...]
Je bent wel één van de zeer weinigen die hier 7 punten gaat pakken. Levert je toch weer een paar plaatsen winst op
@mavaros komt met deze overwinning van Roemenië zelfs de top 10 binnen
Oftewel, ik kan jullie je goed laten voelen en doe lekker mee in de marge
Al zou een zilveren beker natuurlijk niet misstaan tussen de gouden en bronzen bekers die al in huis staan... Misschien toch nog een nieuwe glazen bol uitzoeken. Alles is nog mogelijk!
7 min reclame, 1 min praten, 7 min reclame.
De Belg:
15 min praten.
10 punten voor de Belgen hier. Sowieso hebben die Belgen ook altijd wel fijn commentaar.
En Imke.Superkiwi schreef op maandag 17 juni 2024 @ 18:59:
NPO1 in de rust:
De Belg:
15 min praten.
10 punten voor de Belgen hier. Sowieso hebben die Belgen ook altijd wel fijn commentaar.
Maar niet elke Belgische commentator is goed, er is er ook 1 die klinkt alsof ie enorm nodig moet poepen
Kijk eens 2 posts boven jeMegupe schreef op maandag 17 juni 2024 @ 19:57:
Had er iemand 0-1?
Nou maak daar maar een 8.5 van, want zo met de toernooien neemt de reclametijd Sporza toe en toe, nee niet vergelijkbaar aan dat *censored* NPO, maar toch....Superkiwi schreef op maandag 17 juni 2024 @ 18:59:
NPO1 in de rust:
De Belg:
15 min praten.
Soms is het beter om niks te zeggen, daar ben ik alleen niet zo goed in....
https://untappd.com/user/OzzBier
Maak je er nu eentje voor mij?remmstein schreef op maandag 17 juni 2024 @ 20:33:
Ik heb ff schermprint gemaakt. Komt niet zo vaak voor dat ik ergens eerste sta 😱.
Mijn voorspellingen lijken net zo scheef te zijn als de neus van Mbappé.
Ik ben wel blij dat er vandaag maar 2 wedstrijden zijn. Kan ik tenminste geen 3 wedstrijden verprutsen

Eerst Ajax in de steek laten, nu pagina 5.... Zo jammer dit.
Wat ben ik hier slecht in zeg haha maar goed meedoen is belangrijker dan winnen (dat zeggen altijd de verliezers
Ik ben al een paar keer "genaaid" door de VAR. Zonder VAR wordt het voorspellen een stuk makkelijkerMegupe schreef op woensdag 19 juni 2024 @ 08:34:
Tja, als Portugezen gewoon spelers mogen omduwen zonder straf wordt het voorspellen wel makkelijker.

Speelronde 1
Nu alle ploegen een keer gespeeld hebben zit speelronde 1 erop! (de tekst op de banner mag je lezen als "EK 2024 ronde-overzicht"
Waar het op voorhand leek dat de meeste wedstrijden makkelijk te voorspellen waren (de groten tegen de kleintjes) zaten er deze ronde toch al enkele leuke verrassingen in en dat is terug te zien in (bij sommigen het gebrek aan) het aantal punten
Behalve bij Duitsland, dat met 5-1 los ging op de arme Schotten, viel het aantal doeplunten deze eerste ronde wel wat tegen; er zijn slechts vier ploegen die drie keer wisten te scoren (Zwitserland, Spanje, Roemenië en Turkije), de rest kam niet verder dan één of twee goals. Het laat zien dat we Zwitserland en Roemenie zeker niet als 'opvullandje' in de poule moeten zien en ik ben zeer benieuwd wat zij verder nog kunnen laten zien in deze groepsfase
De grote verrassing van deze ronde was toch wel de nederlaag van onze zuiderburen. Natuurlijk, ze zijn een flink deel van hun gouden generatie kwijt maar als je ziet wat er op het veld staat en voor welke club zijn spelen zou je toch verwachten dat ze iets beter voor de dag zouden komen dan dit. Verliezen van de Slowaken is een zeer valse start van de Belgen, hopelijk trekken ze nog bij.
De andere verrassingen kwamen vooral uit het feit dat een aantal grote landen behoorlijk moeite bleken te hebben met op het oog simpele tegenstanders. Zo had Italië het lastig tegen de Albanezen, kwam Engeland niet verder dan 0-1 tegen Servië, pakte Frankrijk slechts een nipte overwinning op de Oostenrijkers en kwam Portugal met de schrik vrij tegen de Tsjechen.
Het belooft in elk geval een hoop leuks voor de tweede ronde van de groepsfase!

Het is nog zéér vroeg in het toernooi dus er is nog van alles mogelijk maar de eerste klappen zijn een daalder waard. Je kunt er dus maar beter op tijd bij zijn
Een aantal deelnemers lieten zich niet van de wijs brengen en pakten punten alsof ze de hele zomer op een voorspellers trainingskamp hebben gezeten. Of ze hebben een nieuwe kristallen bol gekocht die wél werkt, in plaats van de glazen Ali nepperd die een groot deel van de deelnemers in huis heeft.
Hoe dan ook, het is zeer knap om in deze eerste ronde, zonder dat we de ploegen écht aan het werk hebben gezien, tot deze scores te komen
Hierbij presenteer ik met enige trots onze eerste echte top 5 van dit EK:
1. @ElPaco 83 punten
2. @bregweb 78 punten
3. @Gunner 77 punten
4. @remmstein 75 punten
5. @benchMarc 74 punten
@ElPaco gefeliciteerd met je eerste gouden schildje van dit EK!
Jawel, voetbalpoules deelt tijdens élke ronde in de groepsfase een mooi gouden schildje uit aan de rondewinnaar!

De 5-1 overwinning van Duitsland had slechts één persoon goed voorspeld: @Harribo!
Maximaal scoren bij je debuut, nu valt het niet meer te ontkennen: je bent een echte Ajacied
Het was niet de enige wedstrijd waar er maar één persoon was die het juist had. De knapste tienpunter van deze ronde gaat zonder twijfel naar @remmstein, die als enige de 0-1 bij België-Slovenië goed had
Van de ca 300.000 mensen die deelnemen aan voetbalpoules hadden slechts 900(!) mensen deze uitslag goed voorspeld, waardoor je bij deze wedstrijd in de top 0,3% staat. Daar kun je mee thuiskomen!
Hongarije-Zwitserland (1-3) had helemaal niemand goed, net als de 3-0 bij Roemenië-Oekraïne.
De 3-0 bij Spanje-Kroatie werd door vier mensen goed voorspeld: @snickers88, @Willem_48, @lucatoni en @Dion34
Als je bij één of twee van deze 12 wedstrijden de uitslag goed had mag je jezelf wel een voetbalkenner noemen. Heb je drie uitslagen goed, zoals @bregweb, @remmstein, @lucatoni, @Frituurman, @Mrk87, @majoh, @lameeuw en @benchMarc dan ben je al van een speciaal kaliber.
Maar er is altijd baas boven baas. @ElPaco had van de eerste 12 wedstrijden maar liefst 4 keer de uitslag goed voorspeld, een zeer knappe prestatie
Op basis van het spel verdiende Kroatië ook geen overwinning.
Ook niet goed voor mijn toernooiverloop mocht Kroatië 4e worden.
Project Kaizo
Perfecte redenatie, levert je weer dikke punten opHarribo schreef op woensdag 19 juni 2024 @ 18:53:
vond Albanië meevallen de eerste wedstrijd en Kroatië tegenvallen, dus hup, gelijkspel
[ Voor 3% gewijzigd door Superkiwi op 19-06-2024 21:23 ]
Ja en vervolgens gaat Schotland opeens een doelpunt krijgen... Baai puntenSuperkiwi schreef op woensdag 19 juni 2024 @ 19:28:
Thanks Harribo
[...]
Perfecte redenatie, levert je weer dikke punten op

|| System Specs || 36° Oost-West 4875Wp ||
Daar gaan mijn 5 punten...
Daar zijn mijn 10 punten...
(sorry)
Project Kaizo
Vanavond neem ik een risicootje door Den-Eng op 1-1 te zetten. Spa-Ita staat op 2-1.
Alles of niets olé olé

Gedeelde vreugde.Apeiron schreef op donderdag 20 juni 2024 @ 16:58:
Yeeeee, een paar seconden voor tijd propt Servië 'm er toch nog in
(sorry)
Hoezo risico bij Engeland? heb ik ook staan (en bij Spa-Ita ook 1-1) 😎Superkiwi schreef op donderdag 20 juni 2024 @ 17:02:
Haha mooi man! Dat is het leuke aan zo'n poule![]()
Vanavond neem ik een risicootje door Den-Eng op 1-1 te zetten. Spa-Ita staat op 2-1.
Alles of niets olé olé
Kats vergeten te voorspellen deze ronde. Dus 2 wedstrijden sowieso door het putje.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
ook via de satelliet telefoon naar Typhone danSuperkiwi schreef op donderdag 20 juni 2024 @ 18:35:
[...]
![]()
Na deze 2e ronde toch maar weer reminders uitsturen dan @makooy
gedraag je een beetje he, ik wil ook nog een keer die kant opTyphone schreef op donderdag 20 juni 2024 @ 18:39:
Nee ik zit in Moab waar mooi 5G is (lokale tijd 10:39 nu). Snel even wat voorspellingen ingevuld weer
edit: en natuurlijk een fijne vakantie verder!
[ Voor 8% gewijzigd door toolkist op 20-06-2024 18:42 ]
Maak daar voor nu maar even plaats 65 vantoolkist schreef op donderdag 20 juni 2024 @ 18:32:
pagina 5 is waar het momenteel gebeurt in de poule..
101 @Superkiwi
Wat een flinke sprongen in deze poule, heerlijk!
Nee joh geen sorryApeiron schreef op donderdag 20 juni 2024 @ 16:58:
Yeeeee, een paar seconden voor tijd propt Servië 'm er toch nog in
(sorry)
Ik had ook 1-1
Inmiddels gesprongen naar plek 13 maar onder @ElPaco
[ Voor 3% gewijzigd door Dr. Strangelove op 20-06-2024 20:08 ]
These are my principles. If you don't like them, I have others.

Morgen staan er 3 lastig te voorspellen wedstrijden op het programma, dan kan alles zomaar weer terug op zijn plek schuiven
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
No one can stop the bam
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
De verschillen zijn klein, een paar potjes goed scoren en je schiet omhoog.Quad schreef op donderdag 20 juni 2024 @ 22:59:
107, hoe dan..?
Hup Quad!