Verschillende weergave activiteit?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TV_NERD
  • Registratie: Mei 2023
  • Laatst online: 17-09 22:14
Ik zie net dat je verschillende interfaces krijgt via de 2 verschillende mogelijkheden om je activiteit te zien.

Vermeld de URL waar het probleem zich bevindt

https://tweakers.net/gallery/1957000/activiteit/ vs https://tweakers.net/reac...5BsearchString%5D=TV_NERD
...
Geef aan welke stappen je uitvoert om het probleem te kunnen reproduceren

Klik op je naam op de Tweakers Frontpage, dan "mijn profiel" en ga naar de activiteit tab v.s. Klik op je naam op de Tweakers Frontpage en ga naar Activiteit -> Reacties
...
Beschrijf wat je zou verwachten als het probleem zich niet voordeed

Ik zou verwachten dat ik in beide gevallen de lijst zie als in de eerste URL, dus met mijn reactiescore en niet het totaal aantal reacties.
...
Indien relevant, voeg een screenshot toe

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_lcxccd8rcbgz03ZMMT6JOgczgU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Y8Xt9ULvPf9AhwXx8IpAsocv.png?f=fotoalbum_large
...
Vermeld welk apparaat en browser je gebruikt

Windows 11, Chrome met Auto Update.

Ik weet niet of dit in stoute bugs of mooie features thuishoort, maar de laatste kolom in de 2e weergave biedt eigenlijk geen meerwaarde. Je ziet het aantal hits al in de eerste kolom naast de naam van het artikel.

edit:
leesbaarheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14:02
Waarom zou een zoekopdracht exact hetzelfde moeten laten zien als een andere functie? Lijkt me niet meer dan logisch dan een zoekopdracht het aantal "hits" aangeeft waar je op zoekt. Of begrijp ik je verkeerd?

[ Voor 4% gewijzigd door Nopheros op 11-06-2024 14:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaFeliX
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18-09 12:50

DaFeliX

Tnet Devver
Dit lijkt mij niet echt een bug, maar eerder een featureverzoek. Ik verplaats je topic daarom even naar MF zodat mijn collega's aldaar hiernaar ernaar kunnen kijken.

Einstein: Mijn vrouw begrijpt me niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TV_NERD
Nopheros schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 14:06:
Waarom zou een zoekopdracht exact hetzelfde moeten laten zien als een andere functie? Lijkt me niet meer dan logisch dan een zoekopdracht het aantal "hits" aangeeft waar je op zoekt. Of begrijp ik je verkeerd?
Vanuit de terminologie absoluut, ik begrijp echter de toegevoegde waarde van "hits" niet als je de hits in de eerste kolom al ziet. Score zou dan extra informatie zijn, hits is een beetje dubbelop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TV_NERD
Ik merk nu ook dat ik geen langere lijst kan krijgen met mijn eigen score per nieuwsreactie dan het eerste screenshot. Ik kan op geen enkele manier doorklikken naar een langere lijst die eruitziet zoals dat screenshot. Wellicht is dat een bewuste keuze, ik ben relatief nieuw hier, maar ik had verwacht dat je dat ook van all je reacties zou kunnen zien :)

edit:
Verduidelijk, woordkeus

[ Voor 16% gewijzigd door TV_NERD op 15-06-2024 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-09 12:44
TV_NERD schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 16:16:
Vanuit de terminologie absoluut, ik begrijp echter de toegevoegde waarde van "hits" niet als je de hits in de eerste kolom al ziet. Score zou dan extra informatie zijn, hits is een beetje dubbelop.
Ben het met je eens dat de toegevoegde waarde van de Hits-kolom hier erg beperkt is. Ik weet ook niet precies hoe dat ooit zo is gekomen. Dit onderdeel van de site heeft in elk geval nu geen focus voor ons, dus dit is niet iets waar we op korte termijn wat mee zullen gaan doen.
TV_NERD schreef op zaterdag 15 juni 2024 @ 11:58:
Ik merk nu ook dat ik geen langere lijst kan krijgen met mijn eigen score per nieuwsreactie dan het eerste screenshot. Ik kan op geen enkele manier doorklikken naar een langere lijst die eruitziet zoals dat screenshot. Wellicht is dat een bewuste keuze, ik ben relatief nieuw hier, maar ik had verwacht dat je dat ook van all je reacties zou kunnen zien :)

edit:
Verduidelijk, woordkeus
Deze snap ik niet helemaal, ondanks je verduidelijking ;) Kun je met linkjes uitleggen wat je zoekt op welke pagina?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TV_NERD
Ik merk dat ik via "Mijn Profiel", tabblad activiteit maximaal 5 artikelen zie met mijn totale score per artikel. Er is geen link die daar een langere versie van oplevert want doorklikken op "Bekijk alle artikelen" geef dus zoekresultaten ipv "activiteit". Zonder score maar met "hits".

Ik kan dus alleen van de laatste 5 artikelen mijn totaalscore zien, ik kan geen link vinden waarbij ik verder terug kan.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HkJiZBkw5KnAZ88dIIencu3UhPU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/qGlT9M5XqCD3GEsuWy9QBgF3.png?f=fotoalbum_large

Omdat ik vanuit het "activiteit" tabblad klik op "Alle artikelen" zou ik verwachten dat de interface gelijkt blijft en ik mijn totaalscore rechts zie, niet de hits.

[ Voor 5% gewijzigd door TV_NERD op 17-06-2024 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17:09

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
jelle. schreef op maandag 17 juni 2024 @ 08:49:
[...]

Ben het met je eens dat de toegevoegde waarde van de Hits-kolom hier erg beperkt is. Ik weet ook niet precies hoe dat ooit zo is gekomen. Dit onderdeel van de site heeft in elk geval nu geen focus voor ons, dus dit is niet iets waar we op korte termijn wat mee zullen gaan doen.
Het zou me verbazen als je de reden van die keuze nog kunt achterhalen. Ik kan me die pagina niet anders herinneren, en dat is niet zo vreemd: http://web.archive.org/we...=Userreacties&Query=Femme

Overigens heb ik die pagina altijd erg onhandig gevonden en ben ik blij dat ik via de dsp meer praktische mogelijkheden heb.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Pagina: 1