Hallo.
Ik ben nu een tijdje klant bij SNLR met een Gigabit aansluiting en ben hiervoor meer dan 15 jaar klant geweest bij Tweak glasvezel naar volle tevredenheid ook met 1 Gigabit glasvezel.
Wat ik ook doe,ik kom bij SNLR niet boven de 900 Mbs. Niet met hun Fritzbox en niet met eigen apparatuur.
Bij Tweak haalde ik de Gigabit grens op mijn sloffen !
Mijn router is een Asus RT-AC88U . Ik gebruik nu een Fiber to Rj45 converter van TP link 1 GB.
De gemeten waardes zijn enorm instabiel. Ik heb wat met de MTU gespeeld. 1492 tot 1500. Met erg wisselend resultaat. Ook een duurdere converter 1GB/2,5GB/10GB veranderde niets !
De SFP is een 1GB AON . Deze komt uit de Fritzbox.
Mijn netwerk is bekabeld met cat 8.
Netwerkkaart is een 2.5GB .
PPPOE
Systeem een watergekoelde Asus ROG. ( dus geen gammele computer of laptop )
Heeft iemand tips om de 1 GB te bereiken ?
Ben ik iets vergeten ?
Bedankt vast. Patrick
Ik ben nu een tijdje klant bij SNLR met een Gigabit aansluiting en ben hiervoor meer dan 15 jaar klant geweest bij Tweak glasvezel naar volle tevredenheid ook met 1 Gigabit glasvezel.
Wat ik ook doe,ik kom bij SNLR niet boven de 900 Mbs. Niet met hun Fritzbox en niet met eigen apparatuur.
Bij Tweak haalde ik de Gigabit grens op mijn sloffen !
Mijn router is een Asus RT-AC88U . Ik gebruik nu een Fiber to Rj45 converter van TP link 1 GB.
De gemeten waardes zijn enorm instabiel. Ik heb wat met de MTU gespeeld. 1492 tot 1500. Met erg wisselend resultaat. Ook een duurdere converter 1GB/2,5GB/10GB veranderde niets !
De SFP is een 1GB AON . Deze komt uit de Fritzbox.
Mijn netwerk is bekabeld met cat 8.
Netwerkkaart is een 2.5GB .
PPPOE
Systeem een watergekoelde Asus ROG. ( dus geen gammele computer of laptop )
Heeft iemand tips om de 1 GB te bereiken ?
Ben ik iets vergeten ?
Bedankt vast. Patrick