Mijn vraag
Ik wil een wall switch van hue installeren om 2 tuimel schakelaars te bedienen. Alles aangesloten maar als ik in de hue app wil configureren loopt het fout.
Eerst wall switch aantal keer moeten resetten voor de app hem vind. Daarna moet je de schakelaars enkele keren induwen om de wall switch te “verifiëren”. Hier loop ik iedere keer op vast. Wat wel lukt is elke schakelaar apart op een wall switch aansluiten maar dit kan toch niet de bedoeling zijn.. Nu heb ik 2 puls schakelaars gekocht zodat ik ook kan dimmen. Terug geprobeerd om er 2 aan te sluiten op 1 wall switch. Terug hetzelfde probleem..
Iemand een idee wat er fout gaat? Ik heb al verschillende keren een gewone tuimelschakelaar aangesloten op een wall switch en dit werkt goed. Vanaf ik er 2 wil aansluiten op 1 wall switch werkt dit niet. Ook met de puls schakelaars krijg ik het niet werkend. Telkens geraak ik niet verder dan het “verifiëren van de wand schakelaar”/f/image/BJFBd2W5XneUkBgMsBEaBZ56.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/lgVP5qI0WVpCF8Nz6kEvI2iw.png?f=fotoalbum_large)
Relevante software en hardware die ik gebruik
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
Ik wil een wall switch van hue installeren om 2 tuimel schakelaars te bedienen. Alles aangesloten maar als ik in de hue app wil configureren loopt het fout.
Eerst wall switch aantal keer moeten resetten voor de app hem vind. Daarna moet je de schakelaars enkele keren induwen om de wall switch te “verifiëren”. Hier loop ik iedere keer op vast. Wat wel lukt is elke schakelaar apart op een wall switch aansluiten maar dit kan toch niet de bedoeling zijn.. Nu heb ik 2 puls schakelaars gekocht zodat ik ook kan dimmen. Terug geprobeerd om er 2 aan te sluiten op 1 wall switch. Terug hetzelfde probleem..
Iemand een idee wat er fout gaat? Ik heb al verschillende keren een gewone tuimelschakelaar aangesloten op een wall switch en dit werkt goed. Vanaf ik er 2 wil aansluiten op 1 wall switch werkt dit niet. Ook met de puls schakelaars krijg ik het niet werkend. Telkens geraak ik niet verder dan het “verifiëren van de wand schakelaar”
/f/image/BJFBd2W5XneUkBgMsBEaBZ56.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/lgVP5qI0WVpCF8Nz6kEvI2iw.png?f=fotoalbum_large)
Relevante software en hardware die ik gebruik
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...