Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• handsomekate
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21-09 20:25
Mijn vraag

Weet er iemand of er draagbare dvd spelers bestaan voor in de auto die films kunnen afspelen op usb en ook weer verder kunnen spelen?
Dus als je een film bekijkt via de usb en je zet de draagbare dvd speler uit en weer aan dat deze weer verder gaat waar je was gebleven?

Ik weet dat het kan met dvd films maar ik kan nergens vinden of er ook draagbare dvd spelers zijn die dit kunnen vanaf usb.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Ze bestaan ongetwijfeld wel maar het is zeker geen universele eigenschap van draagbare DVD spelers. De twee vorige die ik gebruikt heb konden het niet via SD kaart of USB stick maar enkel bij het afspelen van DVD's. Daarbovenop was de beeldkwaliteit via USB of SD kaart altijd erg bedroevend omdat deze spelers vaak enkel zeer specifieke codecs ondersteunen.

Een alternatief zou kunnen zijn om te kijken naar een goedkope tablet in een houder?

[ Voor 10% gewijzigd door Admiral Freebee op 10-06-2024 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:28

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Ik denk dat je de meeste kans hebt bij een systeem dat ook beschikt over een interne accu. Dus niet alleen een 12volt stekker, aangezien die onderbroken wordt bij starten en aan-/loskoppelen.

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Michael Knight schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 17:45:
Ik denk dat je de meeste kans hebt bij een systeem dat ook beschikt over een interne accu. Dus niet alleen een 12volt stekker, aangezien die onderbroken wordt bij starten en aan-/loskoppelen.
Vergeet vooral niet de handleiding door te spitten want mijn setje van Lenco en van Wonnie hebben een accu maar hebben geen resume functie via USB of SD kaart.