welke budget hp voor horizon 5

Pagina: 1
Acties:
  • 257 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vriesit
  • Registratie: Juni 2024
  • Laatst online: 10-06-2024
Ik wil graag een HP laptop aanschaffen waarmee ik Forza Horizon 5 kan spelen.

De laptop zal daarnaast voor studiedoeleinden (Windows, MS Office) gebruikt worden. De laptop hoeft niet de zwaarste instellingen te draaien. Wanneer ik online kan gamen met de minimale of medium settings is voor mij prima.

De laptop mag maximaal €1200 nieuw kosten. Wellicht een mogelijkheid is refurbished.

Volgens wat geraadpleegde websites moet er minimaal een Nvidia GeForce GTX 970 / AMD Radeon RX 470 grafische kaart in zitten of een NVIDIA GeForce RTX 3050. Ook heb ik ergens gelezen dat een RTX 4070 zou moeten voldoen.

Mijn voorkeur gaat uit naar een HP laptop, maar geen laptop met flikkerende lichtjes en verschillende kleuren toetsenbord.

Ik verwacht van dit forum mij een aantal betaalbare HP laptops te adviseren.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silverball
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 01-08 20:42

silverball

De wagen voor moderne mensen

vriesit schreef op maandag 10 juni 2024 @ 13:21:

Het is geen aanbetaald werk he?

Had je al een laptop op het oog? Vanwaar de HP- eis?

3640 Wp ZO pvoutput | FOSS | Gasloos | Trabant 601 (kubel + kombi) | Simson s53e | Ford nugget '89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• youridv1
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 31-07 14:53
Er is ook een mapje Laptop koopadvies waar je topic vermoedelijk naar verplaatst zal worden
dit mapje is voor desktops ;)

Reden voor de HP-eis? Persoonlijk weiger ik ooit nog een HP laptop te kopen namelijk. Te onbetrouwbaar vooral door veel driverproblemen. Ik zou je eerder willen verwijzen naar het uitzoeken van een Lenovo Legion.
Intel uitvoering: Lenovo LOQ 16IRH8 (82XW008SMH)
AMD uitvoering: Lenovo LOQ 16APH8 (82XU006BMH)

Voor 1000-1200 euro mag je minimaal een RTX 4060, 16GB RAM, een 120+Hz scherm en een 1TB primaire SSD verwachten.

@MEN-O Als je niets nuttigs te zeggen hebt. Gebied niemand je hier om te reageren :)
Overigens is je bericht keiharde nonsense. Er staan zát 2024 HP laptops in de PW die FH5 niet goed kunnen draaien

[ Voor 91% gewijzigd door youridv1 op 10-06-2024 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XelaRetak
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 02-08 10:47
vriesit schreef op maandag 10 juni 2024 @ 13:21:
Helaas verwacht dit forum van jou wat meer eigen inzet - waarom moet het een HP zijn, welke modellen heb je al gevonden, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 01-08 16:53
Elke nieuwe HP laptop kan horizon draaien. Klaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:08

br00ky

Moderator Harde Waren
Ik mis hier net zoals je forumgenoten een behoorlijk stuk eigen inzet. Hoe ziet je shortlist er zelf uit? Wat zijn je eigen voors en tegens. Heb je dat allemaal op een rijtje, dan kun je een nieuw topic openen in Laptop koopadvies.

Succes!
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.