Heb een probleem met mijn vaatwasser whirlpool wfc 3c26P hij begint nog wel te passen maar droogt niet en het blokje doe hij ook niet open. Iemand een idee wat het kan zijn? Heb verschillende programma's geprobeerd maar helaas het zelfde resultaat.
Tja hij is al sinds 2016 op de markt dus hebben we het hier over 1 van 8 jaar oud of eentje nog in de garantie?
Maar ik heb het idee dat ie stuk is.
Maar ik heb het idee dat ie stuk is.
Hij is zeker 7 jaar oud dus geen garantie mee, ja heb ook idee dat hij stuk is maar misschien is het makkelijk te maken dan is het zonde om hem weg te doen.
Als je googled vind je meerdere sites die aangegeven dat Whirlpools gemiddeld 7,7 jaar meegaan.
Ik kan niet in je portemonnee kijken maar ik zou er geen stuiver of minuut meer instoppen en vervangen. Sowieso is het geen best merk.
Ik kan niet in je portemonnee kijken maar ik zou er geen stuiver of minuut meer instoppen en vervangen. Sowieso is het geen best merk.
Tja, als je vaatwasser niet meer droogt dan kan het zijn dat het verwarmingselement naar zijn grootje is. Deze is te vervangen, Kosten 75 euro, erin zetten en weer eens proberen.
De vraag is ofhje het hiermee oplost, het kan zijn dat er een bepaalde temperatuur gehaald moet worden voordat het wasblokje los gelaten wordt, dan is het inderdaad het doorstroomelement. Wordt het hier buiten geregeld dan is de print misschien kapot.
Wordt de machine uberhaupt wel warm??
De vraag is ofhje het hiermee oplost, het kan zijn dat er een bepaalde temperatuur gehaald moet worden voordat het wasblokje los gelaten wordt, dan is het inderdaad het doorstroomelement. Wordt het hier buiten geregeld dan is de print misschien kapot.
Wordt de machine uberhaupt wel warm??
Experience is direct proportional to the amount of equipment ruined
Was blokje word ook niet los gelaten, zal vanavond hem aanzetten en dan half weg eens open doen of dan warm water is.
Getest het water word niet warm hij droogt niet en blokje gaat er niet uit.
Zie je ook een storingcode of geeft deze een piep signaal bij de storing?
Of knippert er een lampje?
Of knippert er een lampje?
[ Voor 16% gewijzigd door Taatort op 17-06-2024 20:46 ]
Nee hij gaat gewoon zijn programma doen alsof alles prima is.
Doorstroomverwarmer werkt niet. Wat je kunt doen is meten of er spanning op komt te staan als de machine aan het werk is.ppatrick schreef op maandag 17 juni 2024 @ 20:38:
Getest het water word niet warm hij droogt niet en blokje gaat er niet uit.
Staat er spanning op dan is de doorstroom verwarmer kapot, staat er de hele cyclus geen spanning op dan is het stuur relais stuk.
Maar dat het blokje er niet uit komt, ligt dat ook aan die verwarmer?nodri2000 schreef op maandag 17 juni 2024 @ 21:23:
[...]
Doorstroomverwarmer werkt niet. Wat je kunt doen is meten of er spanning op komt te staan als de machine aan het werk is.
Staat er spanning op dan is de doorstroom verwarmer kapot, staat er de hele cyclus geen spanning op dan is het stuur relais stuk.
Tja dat weet ik niet precies, kan ook zijn dat die wacht tot dat een bepaalde temperatuur bereikt is al lijkt me dat misschien stug. Sommige dingen in witgoedland getuigen niet echt van logisch nadenken.ppatrick schreef op maandag 17 juni 2024 @ 22:18:
[...]
Maar dat het blokje er niet uit komt, ligt dat ook aan die verwarmer?
De verwarmer doormeten heeft wat uitsluitsel, ik weet alleen niet hoe handig je bent met een multimeter.
Niet super handig moet ik bekennen, heb er wel eentje.nodri2000 schreef op maandag 17 juni 2024 @ 22:27:
[...]
Tja dat weet ik niet precies, kan ook zijn dat die wacht tot dat een bepaalde temperatuur bereikt is al lijkt me dat misschien stug. Sommige dingen in witgoedland getuigen niet echt van logisch nadenken.
De verwarmer doormeten heeft wat uitsluitsel, ik weet alleen niet hoe handig je bent met een multimeter.
Heb me er een beetje in verdiept, het klepje zou open moeten gaan op commando van de stuurprint. Vermoeden is dan dat die toch overleden is.ppatrick schreef op maandag 17 juni 2024 @ 22:44:
[...]
Niet super handig moet ik bekennen, heb er wel eentje.
Je kunt er 1 bestellen en vervangen (weet niet wat zo iets kost), al sdie dan nog steeds niet warm wordt kun je deze weer terugsturen.
Mvg,
Nodri
Zou toch eens eerst het element doormeten. Kan gewoon zonder programma. Gewoon loshalen en op de Ohm stand doormeten. Zou nagenoeg een kortsluiting moeten zijn.
Pagina: 1