Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik bouw deze pc om te gamen en casual te webbrowsen. Ik doe niet aan videobewerken etc, maar wil het wel sterk hebben mocht ik er later mee willen oefenen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil niet meer dan 3k (100 euro max erover) uitgeven voor mijn pc, twee monitoren en muis plus toetsenbord en speakers. Mijn scherm en pc moeten gewoon goede kwaliteit.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
ik neem helemaal niks mee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
ik heb voor de gre gekozen ipv de 7900 xt omdat deze koeler blijkt te zijn en qua prestaties is er maar 20 fps verschil gemiddeld op 1440p. Als jullie mij adviseren om toch voor de 7900xt te gaan omdat het beter is in xyz dan hoor ik het graag
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
niet perse, kwaliteit en looks vind ik gewoon belangrijk
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
graag zo min mogelijk geluid, zou ik mijn fans moeten veranderen denken jullie?
Ga je overklokken?
nooit gedaan, als het risicos mee brengt dan liever niet
Wat verwacht je van ons?
Ik wil jullie mening weten over mijn build, kan er iets beter? Ik heb van sommige onderdelen twee soorten uitgekozen omdat ik niet wist welke beter was. Bijvoorbeeld de cpu cooler, zal ik watercooling nemen of gewoon air? Ik heb ook lion li kabels erbij gedaan, een voor de moederbord en ander voor de gpu, zijn dit de correctie bijpassende kabels? Ik wil de build dus wit met rgb en een clean look geven
Ik bouw deze pc om te gamen en casual te webbrowsen. Ik doe niet aan videobewerken etc, maar wil het wel sterk hebben mocht ik er later mee willen oefenen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil niet meer dan 3k (100 euro max erover) uitgeven voor mijn pc, twee monitoren en muis plus toetsenbord en speakers. Mijn scherm en pc moeten gewoon goede kwaliteit.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
ik neem helemaal niks mee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
ik heb voor de gre gekozen ipv de 7900 xt omdat deze koeler blijkt te zijn en qua prestaties is er maar 20 fps verschil gemiddeld op 1440p. Als jullie mij adviseren om toch voor de 7900xt te gaan omdat het beter is in xyz dan hoor ik het graag
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
niet perse, kwaliteit en looks vind ik gewoon belangrijk
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
graag zo min mogelijk geluid, zou ik mijn fans moeten veranderen denken jullie?
Ga je overklokken?
nooit gedaan, als het risicos mee brengt dan liever niet
Wat verwacht je van ons?
Ik wil jullie mening weten over mijn build, kan er iets beter? Ik heb van sommige onderdelen twee soorten uitgekozen omdat ik niet wist welke beter was. Bijvoorbeeld de cpu cooler, zal ik watercooling nemen of gewoon air? Ik heb ook lion li kabels erbij gedaan, een voor de moederbord en ander voor de gpu, zijn dit de correctie bijpassende kabels? Ik wil de build dus wit met rgb en een clean look geven
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 7 7800X3D Boxed | € 339,- | € 339,- |
1 | Moederborden | Gigabyte B650 AORUS ELITE AX ICE | € 229,- | € 229,- |
1 | Videokaarten | Sapphire Pure AMD Radeon RX 7900 GRE 16GB | € 610,- | € 610,- |
1 | Behuizingen | Montech King 95 Wit | € 94,95 | € 94,95 |
1 | Kabels | Lian Li Strimer Plus V2 16-12 kabel RGB, Zwart | € 59,- | € 59,- |
1 | Kabels | Lian Li Strimer Plus V2 24-pin Moederbord Kabel | € 67,87 | € 67,87 |
1 | Processorkoeling | DeepCool AK620 Digital WH | € 71,52 | € 71,52 |
1 | Waterkoeling | NZXT Kraken 280 RGB Wit | € 169,90 | € 169,90 |
1 | Geheugen intern | Corsair Dominator Platinum CMT32GX5M2X6200C36W | € 179,- | € 179,- |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance RGB CMH32GX5M2D6000C36W | € 134,90 | € 134,90 |
1 | Voedingen | Corsair RM750 (2021) Wit | € 127,05 | € 127,05 |
1 | Voedingen | MSI MAG A850GL PCIE5 Wit | € 135,71 | € 135,71 |
1 | SSD's | Samsung 990 Pro (met heatsink) 4TB (Gamers Pack) | € 324,98 | € 324,98 |
1 | SSD's | WD Black SN850X (zonder heatsink) 4TB | € 299,99 | € 299,99 |
Totaal | € 2.842,87 |