Dedupliceer pricewatch entries

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craven
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07:58
1. Welk probleem ervaar je?
Ik zit in de pricewatch en ik moet door een berg artikelen heen spitten die hetzelfde model zijn maar net even ietsje andere specs.

Neem bvb dit filter
categorie: Tablets
Als ik hier alle a9 soorten zou weg filteren dan verdwijnt meer dan 50% van e resultaten op pagina 1.

2. Waarom is dat een probleem?
Ik probeer een nieuwe tablet uit te zoeken maar ik heb geen interesse in alle verschillende versies te zien in eerste instantie.

3. Hoe vaak loop je er tegenaan?
Iedere keer als ik iets op de pricewatch zoek waarbij een product veel verschillende versies heeft.

4. Hoe ziet de ideale oplossing er voor jou uit?
Je zou het niet de enige view kunnen maken denk ik. Het zou een switch moeten worden waarbij je alle duplicates weg kan filteren van gelinkte producten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01:31
Craven schreef op zondag 9 juni 2024 @ 15:23:

4. Hoe ziet de ideale oplossing er voor jou uit?
Je zou het niet de enige view kunnen maken denk ik. Het zou een switch moeten worden waarbij je alle duplicates weg kan filteren van gelinkte producten.
Je bedoelt zoals deze switch rechtsboven waar je 'producten' kan kiezen in plaats van 'uitvoeringen'..?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/S9N7wmxUfDRRpOPPiNPEzoL7X-A=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/Y1B53GCOK9cFgy9apwLIlgQ8.png?f=user_large

The devil is in the details.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Craven
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07:58
Die ja, fijn dat je die zo snel voor me hebt kunnen regelen :+ ik vond het al frappant dat ik zo'n geweldige feature kon bedenken die er niet in zit.

Probleem is echter dat ik weinig meer op een laptop/desktop zit. Primair mobile user dus. Kun je ook bij die knop komen in de mobile view? Kan niks vinden in portrait en landscape. Maar ook niks onder filters...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01:31
Craven schreef op zondag 9 juni 2024 @ 15:29:
Die ja, fijn dat je die zo snel voor me hebt kunnen regelen :+ ik vond het al frappant dat ik zo'n geweldige feature kon bedenken die er niet in zit.

Probleem is echter dat ik weinig meer op een laptop/desktop zit. Primair mobile user dus. Kun je ook bij die knop komen in de mobile view? Kan niks vinden in portrait en landscape. Maar ook niks onder filters...
Op mobiel kom ik de optie ook niet zo snel tegen. Je zou wel via Custom CSS 'm zichtbaar kunnen maken, door dit toe te voegen:

Cascading Stylesheet:
1
2
3
.headerContent {
  display: block !important;
}

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-09 12:44
Craven schreef op zondag 9 juni 2024 @ 15:29:
Op smallere weergaven (<799 px) wordt deze toggle inderdaad niet getoond. We zijn toevallig nu bezig met deze pagina (productlisting), dus ik attendeer onze UX-desginer @bozhoyo even op deze wens :)