Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heinamstel
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 07-07-2024
....

...Hallo

Ik heb een probleem met de Samsung Galaxy A53/en de A 54 na het updaten van de versie one 6.1.

Voorheen kon ik met Whatsapp via het microfoontje de spraak naar tekst omzetten.

Nu lukt dat ook maar nu moet ik het microfoontje blijven indrukken zodat ik het kan inspreken.

Dit is een mooie oplossing natuurlijk maar graag wil ik de tekst normaal kunnen lezen en niet (hoe noem ik dit) een schermpje dat de tekst niet laat zien maar gelijk naar de persoon gaat.

Hoppelijk is dit een beetje in Jip en Janneke taal uitgelegd

Groetjens Rinus.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 14:47
Normaal is die functie in je toetsenbord, niet specifiek whatsapp.

Heb je het nog wel in Chrome?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heinamstel
Hoe bedoel in je toetsenbord dit gaat mij puur om whatsapp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• souljah1h
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

heinamstel schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 16:50:
Hoe bedoel in je toetsenbord dit gaat mij puur om whatsapp.
Whatsapp heeft geen eigen toetsenbord-app. Dus welk toetsenbord gebruik je? De standaard van Android? Die zal waarschijnlijk ge-update zijn tijdens de installatie van versie one 6.1.

[ Voor 16% gewijzigd door souljah1h op 11-06-2024 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heinamstel
Klopt is idd ge-update naar 6.1 en idd de standaard van Android. Die komt ook te voorschijn bij het intoetsen van de zoek functie en Whatsapp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerdagj
  • Registratie: Augustus 2024
  • Laatst online: 17-08-2024
Ik heb hetzelfde probleem. Het microfoontje waarmee ik altijd tekst kon inspreken is verdwenen. Nu staat op die plaats een ander tekentje. Misschien kun je daar schrijven? In Chrome is alles nog als vanouds, maar in WhatsApp is het microfoontje verdwenen. Het gebeurt gelukkig niet op de telefoon. Die krijgt geen updates meer! Het gebeurt op de tablet. Die is 1 1/2 jaar oud en had onlangs een uitgebreide Android UI update. HELP

[ Voor 25% gewijzigd door Gerdagj op 07-08-2024 16:31 ]

Pagina: 1