[Multi] Battle Royale Cyberpunk: Off the Grid

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroot
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 27-03 13:11
Game: Off the Grid
Ontwikkelaar: GunZilla
Platforms: Xbox Series X|S, PlayStation 5, PC
Release-datum: nog te releasen - goal 2024
Zie ook: Officiële Website Game
Zie ook: Officiële Website Uitgever
Zie ook: Officiële Website Wallet blockchain Gunz

Welkom in het officiële Off the Grid Topic

Ik zag dat er nog geen officieel topic of ook maar 1 post over deze game was en ik volg de game al enkele maanden.

Het is een grote release, recent hebben een paar bekende streamers een marketing actie gedaan zie hier:

Achtergrond game:
De game is een cyberpunk-geïnspireerde battle royale game, geregisseerd door Neill Blomkamp.
De battle royale variant is voor 150 spelers. (vergelijkbaar met COD Warzone).

Game mechanics:
Wat de game makers proberen is een game te maken waarbij de armors en weapons een NFT zijn op de blockchain.
Ze hebben gekozen om een Subnet te draaien op de Layer 1 avalanche (AVAX).
Dit subnet is draaiende als testnet genaamd Gun by Gunz. Op dit moment kunnen spelers een mobiele game Technicore spelen en weapons en armors op het testnet winnen, die later over gaan op mainnet en daardoor dus speelbaar zijn in Off the Grid.

Blockchain en Hexes
Spelers vinden Hexes in de game. Hierin zitten onderdelen van armors en guns. Door 4 delen te combineren wordt er een transactie op de blockchain gedaan (hiervoor dient de speler Gunz tokens te hebben).
Dashboard voor NFT's

De ontwikkelaar heeft niet alleen in verschillende rondes funds opgehaald (seed en private rounds) maar ook Validator NFT's verkocht.
Deze NFT's staan gestake op het subnet. En valideren het uitpakken van de hexes. Een uitgepakte Hexes wordt gekoppeld aan de NFT zodat de NFT holder bij toekomstige reselling een commissie kan ontvangen.
De ontwikkelaar heeft hiermee tientallen miljoenen $ opgehaald, met name bedoelt voor marketing https://gunzillagames.com...by-CoinFund-and-Avalanche

Release date:
De release date staat gepland voor eind 2024.
Op dit moment is de gesloten Alpha aan de gang, genaamd Pioneer program. Nu eerst op de PC maar aangekondigd is dat ze ook op de consoles in Juni 2024 spelers laten testen -
je kunt je nog aanmelden zie hier: https://gameoffthegrid.com/pioneers/

[ Voor 18% gewijzigd door vgroot op 08-10-2024 15:59 ]

Canon EOS 400D - Tamron 17-50mm f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroot
<reserve>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1597650

wat een infantiel filmpje

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toonen1988
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22-05 21:51
Bij de aankondiging van Off The Grid was ik verbaasd en keek ernaar uit.

Maar sinds ze de focus leggen op Steamers en NFT, is bij mij de hele interesse verdwenen. Tijd geleden ben ik ook de Battle Royal gamemode beu geworden.

Geef mij maar liever zo'n gamemods als DMZ.

[ Voor 27% gewijzigd door Toonen1988 op 11-06-2024 07:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vgroot
Sinds vorige week is het closed beta program, genaamd The Pioneers, geopend voor Playstation spelers

Je kunt je hier aanmelden

https://gameoffthegrid.com/pioneers/

• Toonen1988
Ik heb een invite gekregen voor de PC versie op Epic Games. Helaas bevat mijn mail geen code, terwijl deze wel een code moet hebben. Ik moet dus nu contact opnemen met support, maar de support pagina werkt bij mij helemaal niet. Ik zie helemaal niet wat ik type of wat ik moet selecteren.

Het ziet zo eruit. Als ik een screenshot maak en inzoom, kan ik het nog enigszins lezen maar als ik gewoon kijk op mijn monitor, zie ik echt helemaal niks.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YeKm2E7EzC1-X7qm5b2TpHrlPbU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wjAYYmkMY6TyCVw726tRfwqJ.jpg?f=fotoalbum_large

• vgroot
Hmmm vreemd
Mijn e-mail met code had onderwerp: The playtest starts today! Download Off The Grid now!

Heb je discord ? Daar krijg je vrij snel reactie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroot
Vorige week de XBOX launch.

Vandaag is de NDA lifted. Dus veel streams op youtube en twitched

Dit is de stream van Stodeh
YouTube: NEW Extraction Royale (Off The Grid Gameplay)

Ook een early acces trailer
YouTube: OFF THE GRID | Early Access Trailer - 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
Ik heb al een aantal potjes erop zitten, was al maanden geleden uitgenodigd maar niks mee gedaan. Afgelopen weekend toch maar eens gedownload.

Ik heb toch wel gemengde gevoelens. Ondanks dat het spel Cyberware heeft, voelt het niet aan als een "unique" spel of iets wat ik nog nooit heb gespeeld.

Op dit moment voelt het aan als een standaard doorsnee battle royal game.

Dat het spel niet helemaal vloeiend en clunky aanvoelt, kan ik begrijpen. Het is immers nog een test/beta versie. Het hele gevoel wat ik krijg bij dit spel, voelt niet anders aan dan andere battle royal games, en dat stelt mij wel een beetje teleur.

[ Voor 24% gewijzigd door Toonen1988 op 08-10-2024 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroot
Gister voor het eerst met mijn game maatjes gespeeld.

Ik was al maanden aan het lurke zodat ze ook gingen testen. Niks mee gedaan, maar nu toch gegamed.

Zij gaven beetje hetzelfde aan, voelt niet heel nieuw. Wat wel nieuw is zijn de armen en leggs met speciale perks.
We hebben echt lekker gegamed.
Pre game duurde lang, moet echt sneller. Ook de screenlag valt soms tegen.

Meerdere keren zeiden we, dit was vet. leuk potje.

Ik ben zelf helemaal hyped omdat ik hier al 3 jaar voor eerst naar uit keek.

De hexes die je dus vindt in de game kan je extracten op 5 locaties.
Als dat lukt is de NFT van je hele team en kun je die in de lobby uitpakken. Dit is een transactie op de blockchain. Gunz, een subnet van Avalaunch.

hacker.gunztoken.io

Tijdens de eerste testfase lag het aantal hexes unboxed op ca. 10.000 per dag, gisteren lag dit op 192.000 !!

De handtekening van Neill Blomkamp is ook terug te vinden.
na de Lobby krijg je verschillende filmpjes te zien en dit ziet er (gruwelijk) realistisch uit. Bijvoorbeeld een operatie kamer waar een arm wordt vervangen door een cyberlimb.
Beetje dubbel qua vet en gruwelijke echt haha

[ Voor 14% gewijzigd door vgroot op 09-10-2024 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-05 00:26
Er is vrijwel niks over deze game te vinden. Het lijkt er bijna op alsof hij massaal geboycot wordt ivm. NFTs onzin. Ik zag hem gisteren voorbij komen op twitch maar verder is er weinig over te vinden op oa. reddit.

Heb de game gisteren even kort geprobeerd, het is wel grappig maar meer ook niet. Vraag me af of dit kan overleven in het huidige landschap. Daarnaast is het op pc ook wel een enorme sweatfest met rondspringende spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroot
Ik ben het met je eens dat niet mega vernieuwend is. Qua battle royale wordt er natuurlijk veel gebruikt van andere games. De limbs zijn iets extra's.

Voor de rest lijkt het op APEX. met name doordat je grotere afstanden kan bereiken, vliegen en hooks etc.

De streamers zijn betaald, dat zijn allemaal partnerships. De vraag is of gamers blijven plakken. (ik hoop het).
vind de game zelf leuk om te spelen, maar wel met een leuke squad met mijn maatjes.
Solo in random groep ben ik vrij snel klaar mee. Maar goed, dat heb ik met COD Warzone inmiddels ook.

Ik volg de stats dit weekend of er meer gamers online spelen. Doordat de armors en gunz via de blockchain lopen kun je de stats volgen.
https://scan.gunztoken.io/

Ook het aantal NFT die gedecoded zijn lag gisteren op 560.000 stuks.
Leuk feitje.

Pagina: 1