Gesproken siri meldingen bij workout werkt niet

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oudbrood
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21-06-2024
Ik ben in het bezit van de iPhone 14 (software 17.5.1) en de Apple Watch 9 (software 10.5) en gebruik regelmatig de workout app met hardlopen.
Je kan Siri gebruiken om je voortgang te laten melden tijdens de workout (afstand, tijd, snelheid enzo).
Deze instelling moet je aanzetten in de workout app. Ik heb dit zowel op de iPhone en iwatch gecontroleerd en dit staat aan (gesproken feedback). Ook gebruik ik de air pond pro 2 voor de muziek met spotify.

Nu is het mij geen een keer gelukt om gesproken feedback te krijgen van Siri tijdens een workout.
Heb de instellingen even uit en weer aangezet. Gecontroleerd of de iPhone niet op stil staat en volume heeft. Spotify speelt goed af.
Heb ook geprobeerd een workout met een doel te gebruiken maar ook dit helpt niet.

Weet iemand wat ik misschien verkeerd doe?

Gr. Barry

Beste antwoord (via Oudbrood op 10-06-2024 11:07)

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08:28
Het probleem ken ik niet, maar ik zou willen voorstellen om te beginnen met het verlagen van de complexiteit van je probleem, want nu zijn er een iPhone, Watch, iPods, Spotify en Workout betrokken.

Stel je gebruikt je iPods en Spotify niet, komen de meldingen dan wel door op de luidspreker van je telefoon als die naast je ligt?

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08:28
Het probleem ken ik niet, maar ik zou willen voorstellen om te beginnen met het verlagen van de complexiteit van je probleem, want nu zijn er een iPhone, Watch, iPods, Spotify en Workout betrokken.

Stel je gebruikt je iPods en Spotify niet, komen de meldingen dan wel door op de luidspreker van je telefoon als die naast je ligt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oudbrood
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21-06-2024
Je bent een held!
Zonder air pods (en dus zonder spotify) hoorde ik de gesproken feedback wel via de iWatch.
Bluetooth uit op Iphone en ik hoorde ook de gesproken feedback via de air pods.
Probleem opgelost!

Thanks