Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blokkie90
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 11:16
Hallo,

Ik ben aan het twijfelen tussen de samsung s90c en de s95c. De reden dat ik voor samsung kies is omdat ik sinds vorig jaar de q990c soundbar heb. De prijs is bijna gelijk dus neig dan naar de s95c maar ik wil hem ook gebruiken om te gamen (PS5) en heb al wat gelezen dat er veel zijn dat hier problemen mee hebben door de one connect box die black outs veroorzaakt. Zijn er mensen die een s95c hebben en die problemen ook hebben of juist niet?

[ Voor 10% gewijzigd door Blokkie90 op 09-06-2024 09:50 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flapdrol85
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Ik heb zelf een s95c en ook dezelfde soundbar als jij. Ik heb geen blackouts icm met mijn Xbox series. Ben erg blij met de tv en soundbar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blokkie90
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 11:16
flapdrol85 schreef op zondag 9 juni 2024 @ 14:50:
Ik heb zelf een s95c en ook dezelfde soundbar als jij. Ik heb geen blackouts icm met mijn Xbox series. Ben erg blij met de tv en soundbar.
En speel je ook bepaalde spellen in 120hz met vrr aan? Want daar zit het probleem bij sommige blijkbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flapdrol85
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Aah nee. Heb de series s. Geloof niet dat daar vrr op zit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marcievg
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-05 22:16
Ik heb sindskort de s95c en heb zowel mijn pc als ps5 er op aangesloten.
Ik had vorige week even een dag blackouts met de pc. Deze waren er echt om de 3 seconden. Iemand van de klantenservice vroeg of ik de pc op hdmi 4 had wat ik toen ok had. Ik kreeg het advies om de kabel op een ander poort te zetten en toen was het probleem opgelost. Verder in mijn gebruik geen last gehad van dit probleem.

Ik heb me ook laten vertellen dat in zo'n situatie de klantenservice via extern beheer een reset kan doen op de hdmi poorten omdat deze gevoelig kunnen zijn. Het is bij mij nog niet nodig geweest maar handig om te weten.

7800X3D, RTX 4090, 32GB DDR5