Telefoon-/tablethouder voor montage op gebogen oppervlakte

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13-05 13:39

Wokschotel

Op 6 wielen

Topicstarter
Mijn boot(je) heeft een stuurconsole die aan de bovenkant rond loopt. Ondestaande foto is niet van mijn boot maar het is vergelijkbaar:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CnOMVhFooXBc9WbFljfeThrO1Bs=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/RUVUIcSgh1h7NVtLeSIcNEIf.png?f=user_large

Op de stuurconsole wil ik een steun monteren voor een telefoon of tablet voor navigatie. Zo dus ongeveer:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/60ev0JiBOHnWcp4hnVzfO61f3ls=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/PydxkCmRjMjyqlhU7Z7crQyk.png?f=user_large

Die steun moet bovenop de console komen; aan de zijkanten of achterkant monteren is niet wenselijk omdat je daar tegenaan loopt/stoot. Er zijn genoeg steunen te vinden die je vast schroeft op een vlakke ondergrond, maar de console is gebogen. Ik zoek het liefst een nette ram-mount achtige oplossing en als het kan met een zelfklevende oplossing ipv boren/schroeven. Heeft iemand een idee voor een nette oplossing?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-05 16:48

The Wizard

Moderator Mobile
Als je de maten exact weet kan je dit 3D (laten) printen. Dat lijk mij de goedkoopste en gemakkelijkste oplossing.

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokschotel

Wokschotel

Op 6 wielen

Topicstarter
@The Wizard Dat is een goede optie, had ik nog niet aan gedacht. Makkelijkste is denk ik een 3D print die aan de onderkant hol is met kromming die de console volgt en die ik met dubbelzijdige tape oid op de console monteer. Aan de bovenkant vlak waar ik een ' normale' steun op kan monteren. Kun je schroeven in ieder 3D-print materiaal of moet er dan met speciaal materiaal worden geprint?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-05 16:48

The Wizard

Moderator Mobile
Wokschotel schreef op zondag 9 juni 2024 @ 09:00:
@The Wizard Dat is een goede optie, had ik nog niet aan gedacht. Makkelijkste is denk ik een 3D print die aan de onderkant hol is met kromming die de console volgt en die ik met dubbelzijdige tape oid op de console monteer. Aan de bovenkant vlak waar ik een ' normale' steun op kan monteren. Kun je schroeven in ieder 3D-print materiaal of moet er dan met speciaal materiaal worden geprint?
Gaten kan voorboren, soms kunnen ze ook een moertje erin plaatsen/lijmen.

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vogels60
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 07:34
Geen antwoord op je vraag maar heb je eventueel toch nog ergens anders plaats met name ergens waar schaduw is? Mijn ervaring met schermpjes op een boot is dat er geen schaduw is en je dus niet (fatsoenlijk) een gsm/tablet af kan lezen.

7800X3D | B650E-F | DDR5-6000C30 64GB | RTX4070Ti | 990PRO 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:27

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Je denkt te moeilijk volgens mij. De zijkant van die console is recht. Houder met uitschuifbare nek en zuignap er op, draaibare kop en klaar.
Ik kan alleen niet zien of ie er ook aan de voorkant op zou kunnen, kan niet door die console kijken :P

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KernelPanic
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22:34
Ik denk dat je met zoiets aan de zij of achterkant al een heel eind bent inderdaad.

https://www.apps2car.com/...ch-ipad-tablets-car-mount

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokschotel

Wokschotel

Op 6 wielen

Topicstarter
The Eagle schreef op maandag 10 juni 2024 @ 16:04:
Je denkt te moeilijk volgens mij. De zijkant van die console is recht. Houder met uitschuifbare nek en zuignap er op, draaibare kop en klaar.
Ik kan alleen niet zien of ie er ook aan de voorkant op zou kunnen, kan niet door die console kijken :P
Ja maar... ik wil niks op de zijkant of achterkant, daar stoot je altijd tegenaan is mijn ervaring/verwachting. Vandaar de moeilijke oplossing :P
Pagina: 1