[T.net] Pricewatch categorie monitoren

Pagina: 1
Acties:

• Cyberjunkie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-12-2024
Een ideetje dat ik 2 weken terug voorstelde bij Femme:

In de pricewatch categorie monitoren verschijnen steeds meer TFT schermen.
Voor een overzichtelijker geheel, zou ik het prettig vinden als die TFT schermen gescheiden zijn van de CRT monitoren. Prijsvergelijking tussen TFT schermen zou daar eenvoudiger op worden.

Reactie van Femme:

Lijkt me een goed idee om de verdeling te maken. Ik heb alleen nu geen tijd om het direct te doen. Misschien binnenkort.

Die harde werker is er dus nog niet aan toegekomen... Is er nog een admin die daar wel tijd voor heeft? Er staan intussen bijna 500 produkten in de categorie monitoren.
Succes!

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online

GaMeOvEr

Is een hork.

Ff de topictitel aangepast. :)

Aannames zijn fataal.

• Padje
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05 08:48
Misschien ook wel handig om de Bedrijven die de laatste 3 maanden niet geupdate zijn een emailtje te sturen met het verzoek de prijs te updaten of het produkt de updaten.
Zo dat ie bij de tijd blijft de pricewatch want er staan diverse oude dingen zoals Voodoo kaarten die niet meer te krijgen zijn.

En graag meer selectie type's in de pricewatch zoals laaste wijziging, net zo veel als bij de concurent www.prijsindex.nog wat
Misschien ook en ideetje :)

• CubicQ
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 02-12 17:49
hmm, dat vind ik niet zo'n goed idee: er zijn zat artikelen die > 3 maanden dezelfde prijs houden. Denk aan bijvoorbeeld (dure) printers, monitoren, koelers, etc.

Bovendien vraag ik me af of bedrijven op zulke mailtjes wel zitten te wachten. Misschien de 'blauwe' bedrijven wel, maar het is best mogelijk dat de normale bedrijven niet eens weten dat ze genoemd staan in de pricewatch, laat staan dat ze er tijd/moeite in willen steken om hun prijzen up to date te houden.

Verwijderd

Er gaat binnenkort het één an ander veranderen in de PriceWatch. We zijn hierover op dit moment nog in overleg over het hoe en wat en zullen dit meteen meenemen.

• Padje
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05 08:48
Op maandag 10 september 2001 18:49 schreef CubicQ het volgende:
hmm, dat vind ik niet zo'n goed idee: er zijn zat artikelen die > 3 maanden dezelfde prijs houden. Denk aan bijvoorbeeld (dure) printers, monitoren, koelers, etc.

Bovendien vraag ik me af of bedrijven op zulke mailtjes wel zitten te wachten. Misschien de 'blauwe' bedrijven wel, maar het is best mogelijk dat de normale bedrijven niet eens weten dat ze genoemd staan in de pricewatch, laat staan dat ze er tijd/moeite in willen steken om hun prijzen up to date te houden.
Bedrijven die niet genoemd worden in de Pricewatch zijn meestal toch niet het goedkoopst de goedkoopste bedrijven weten heus wel dat hun het goedkoopst zijn, en kijken echt wel in de prijswatch want anders waren de prijzen ook niet zo laag....

• Dries Arnolds
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-11 08:37

Dries Arnolds

*bling bling*

Ik heb pricewatch toegang, ik kan wel even TFT voor alle tft-schermen zetten..

edit:
ik ben maar meteen de hele categorie gaan opruimen, alle merken tot en met Hansol zijn nu opgeruimd

• Dries Arnolds
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-11 08:37

Dries Arnolds

*bling bling*

Hmmm..

Die methode bleek niet echt duidelijk voor de mensen die prijzen moeten invoeren. Mensen gingen allerlei nieuwe TFT monitoren invoeren omdat die niet direct te vinden waren.

Ik heb Femme gevraagd om een aparte categorie TFT-monitoren te maken.

edit:
dat is inmiddels gebeurd, ook heb ik reeds alle tft-schermen naar de nieuwe categorie verplaatst

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 02-12 10:19

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Er zijn nu twee categoriën voor CRT's en LCD's.

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 02-12 22:33
Op maandag 10 september 2001 19:17 schreef RobinVR het volgende:
Er gaat binnenkort het één an ander veranderen in de PriceWatch. We zijn hierover op dit moment nog in overleg over het hoe en wat en zullen dit meteen meenemen.
waar denken jullie aan?

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Op donderdag 20 september 2001 20:34 schreef xxxMaverick het volgende:

[..]

waar denken jullie aan?
Dat mogen we nog niet zeggen volgens mij, maar het zal radicaal omgegooid worden iig... :)

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

Verwijderd

Heefts niet te maken met niets mogen zeggen. We zijn er zelf nog niet voor de volle 100% uit, dus voordat er hier allemaal dingen naar buiten komen moet het eerst helemaal duidelijk zijn wat er gaat gebeuren en op welke termijn.

• xxxMaverick
Op donderdag 20 september 2001 22:01 schreef RobinVR het volgende:
Heefts niet te maken met niets mogen zeggen. We zijn er zelf nog niet voor de volle 100% uit, dus voordat er hier allemaal dingen naar buiten komen moet het eerst helemaal duidelijk zijn wat er gaat gebeuren en op welke termijn.
moeten we denken aan een gesponserde versie om geld binnen te krijgen?

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Op donderdag 20 september 2001 22:16 schreef xxxMaverick het volgende:

[..]

:X

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

Verwijderd

Op donderdag 20 september 2001 22:16 schreef xxxMaverick het volgende:

[..]

Dat zou een optie kunnen zijn.

• xxxMaverick
Op vrijdag 21 september 2001 07:36 schreef RobinVR het volgende:

[..]

Dat zou een optie kunnen zijn.
weg onafhankelijkheid.....
Pagina: 1