Ik ben recent aan het zoeken geblazen naar een nieuwe tekentablet, maar tot mijn verbazing zag ik dat er een groot gebrek is aan relevante zoekfilters in die categorie hier op Tweakers. Zo is er niet eens een manier om de pen-tablets van de display-tablets en tekencomputers te filteren.
De laatste aantal jaren zijn er een hoop fabrikanten van grafische randapparatuur op de markt bij gekomen en is het steeds meer waardeloos om al hun (vaak onoverzichtelijke) sites af te speuren.
Hierbij dus de vraag om wat meer filters toe te voegen voor de digitale creatievelingen onder ons!
De filters die ik graag zie, zijn:
- Schermresolutie (voor pen-displays en pen-computers)
- Filteren tussen pen-tablets, pen-displays en pen-computers
- Filteren van VESA-mount connectie
- Pen met/zonder batterij
- Touchfunctionaliteit (of de tablet ook reageert op vingers, of alleen op de pen)
De laatste aantal jaren zijn er een hoop fabrikanten van grafische randapparatuur op de markt bij gekomen en is het steeds meer waardeloos om al hun (vaak onoverzichtelijke) sites af te speuren.
Hierbij dus de vraag om wat meer filters toe te voegen voor de digitale creatievelingen onder ons!
De filters die ik graag zie, zijn:
- Schermresolutie (voor pen-displays en pen-computers)
- Filteren tussen pen-tablets, pen-displays en pen-computers
- Filteren van VESA-mount connectie
- Pen met/zonder batterij
- Touchfunctionaliteit (of de tablet ook reageert op vingers, of alleen op de pen)