Gebrek aan zoekfilters in de categorie ‘tekentablets’

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NSpierenburg
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 12-09 16:08
Ik ben recent aan het zoeken geblazen naar een nieuwe tekentablet, maar tot mijn verbazing zag ik dat er een groot gebrek is aan relevante zoekfilters in die categorie hier op Tweakers. Zo is er niet eens een manier om de pen-tablets van de display-tablets en tekencomputers te filteren.

De laatste aantal jaren zijn er een hoop fabrikanten van grafische randapparatuur op de markt bij gekomen en is het steeds meer waardeloos om al hun (vaak onoverzichtelijke) sites af te speuren.

Hierbij dus de vraag om wat meer filters toe te voegen voor de digitale creatievelingen onder ons! :)

De filters die ik graag zie, zijn:
- Schermresolutie (voor pen-displays en pen-computers)
- Filteren tussen pen-tablets, pen-displays en pen-computers
- Filteren van VESA-mount connectie
- Pen met/zonder batterij
- Touchfunctionaliteit (of de tablet ook reageert op vingers, of alleen op de pen)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

@NSpierenburg Het is niet een heel spannende categorie, met (nu) zo'n 40 producten met prijs, gemiddeld 5 producten per jaar. Ik wil er best een keer doorheen gaan en de door jou voorgestelde specs toe te voegen. Maar dat komt niet echt hoog op mijn prio-stapel, kan ik nu wel zeggen. Misschien dat we een koppeling kunnen maken met onze dataleverancier, moet ik even bekijken. Dus ik schiet deze vraag voor nu nog niet af, maar het kan even duren voor het gedaan is.