Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Vergeet de inconsistentie tussen wenslijst en wensenlijst nietReinier schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 20:04:
En Wenslijst mag zonder hoofdletter, als we toch bezig zijn
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
“Nieuwe Phone” is ook iets van te zeggen richting @ZerorRaven schreef op zondag 9 juni 2024 @ 08:38:
[...]
Vergeet de inconsistentie tussen wenslijst en wensenlijst niet
En eigenlijk is het “wens(en)lijst”, want het kan ook 1 lijst zijn.
De uitlijning van de knop “Toevoegen” tov de horizontale lijn.
/taalnazi mode.
"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
En dat heeft hier niks mee te maken. Hoe ik mijn lijstjes noem, staat hierbuiten.Falcon schreef op zondag 9 juni 2024 @ 08:53:
[...]
“Nieuwe Phone” is ook iets van te zeggen richting @Zeror
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Ik heb 'm genoteerd, we gaan d'r naar kijken. Bedankt voor je melding @Zeror !
Einstein: Mijn vrouw begrijpt me niet
Einstein: Mijn vrouw begrijpt me niet
:fill(white):strip_exif()/f/image/FArAeAJmpPcWpqfKLWA87FWa.png?f=user_large)
De "popup_footer" zou een padding-top van 1rem moeten krijgen, zodat de ruimte tussen de border en de knop er weer netjes uitziet:
:fill(white):strip_exif()/f/image/asRkspxKQgXWW3FY4tXXBNcr.png?f=user_large)
People who live in glass houses shouldn't throw stones.
Stuk beter zo. Thanks voor de update.DaFeliX schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 11:00:
Vergeten hier te melden, maar ik heb e.e.a. aangepast. Hopelijk zijn alle rare hoofdletters nu weg, en is de knoptekst logischer
Bij dezeSaeverix schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 11:10:
Er is nog een ding dat mij een beetje dwars zit qua UI:
[Afbeelding]
De "popup_footer" zou een padding-top van 1rem moeten krijgen, zodat de ruimte tussen de border en de knop er weer netjes uitziet:
[Afbeelding]
Dit topic is gesloten.