Problemen Auping matras

Pagina: 1
Acties:
  • 4.165 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harriet1805
  • Registratie: Juni 2024
  • Laatst online: 03-08-2024
Ik had problemen met mijn Auping matras maar ben hier prima met de winkel uitgekomen. Goede service.

Het leeghalen van je post is niet de bedoeling, maak even een TR aan als je het ok vind als ik je post herstel.

[ Voor 126% gewijzigd door Ardana op 05-09-2024 08:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 10:54

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Allereerst heeft het zeker zin, want je huidige matras verneukt je nachtrust en daar moet zsm vanaf. Maar misschien kan je er ook een top op leggen? We hebben er eentje met gel, maar er zijn meerdere soorten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OnTracK
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:10
Heeft je Auping aankoop niet een 90 dagen proefslapen erbij?

Not everybody wins, and certainly not everybody wins all the time.
But once you get into your boat, push off and tie into your shoes.
Then you have indeed won far more than those who have never tried.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Barista
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 23:13
Je zou nog kosteloos (hoop ik) een ander matras van Auping kunnen proberen. Dan zou je die kunnen doorverkopen en een ander matras kopen. Erg vervelend voor je want een matras is een grote investering.

Zelf slaap ik op een matras van Green Sleep en dat kan ik iedereen aanraden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 42dpi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 01:21

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

WKOA heeft niks te maken als product niet deugdelijk conform is gezien je omschrijving heb je geen deugdelijk conform product gekocht.

Si vis pacem, para bellum

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kelvern
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20:52
Heb vorig jaar ook veel ruzie gehad met een boxspring aankoop van swisssense. Heb deze twee keer omgeruild, waarna deze wel beviel. Mijn ervaring is dat rugpijn meestal ontstaat bij een verkeerde hardheid van het matras icm je lichaamsgewicht. Hierdoor heeft je rig een verkeerde positie en krijg je rugpijn. Dit gaat niet weg na 6 weken proefliggen. Als je wat zwaarder bent, zou ik een stevig matras aanraden, ben je onder 70 kg een zacht matras. Je kunt met een topper eventueel de lig ervaring veranderen naar bijvoorbeeld zacht, maar dit verandert niks aan de ondersteuning van het matras.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harriet1805
Als je online een matras koopt dan mag je tot 30 dagen retourneren en in de winkel 90 dagen omruilgarantie. Gezien alle klachten die ik online lees ben ik bang dat een andere hardheid niet gaat helpen. Auping wil duurzaam produceren en heeft circulaire matrassen geintroduceerd waarover veel klachten zijn. Dus inderdaad matras omruilen en het nieuwe matras via Marktplaats verkopen. Weet niet of het nog helpt om via CWB nog een geschil te starten..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerHart
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 17-08 09:54

MeneerHart

Mess with the bull..

Same here; Voor een vermogen twee auping matrassen gekocht die voor geen meter liggen.
Bij de klantenservice keer op keer afgewimpeld en nu maar mijn verlies genomen en voor een fractie van het bedrag twee nieuwe matrassen gekocht waar ik altijd al goed op lag.
Ik vraag me wel af wat ze dan in de auping winkel hebben liggen, want die lagen perfect.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BastaRhymez
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online
Welk matras heb je gekocht?
Wijnhebben nu een offerte liggen van Auping, maar dit soort verhalen/ervaringen doet je dan toch weer even twijfelen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harriet1805
Ik heb een van de duurste matrassen gekocht, Elysium. Wat ik zou adviseren is om het matras niet in de winkel maar online te bestellen. Dan heb je 30 dagen de tijd om het matras retour te sturen. In de winkel mag je het matras enkel omruilen voor een andere hardheid, maar krijg je je geld niet terug.

Op trustpilot worden er klachten gemeld over alle soorten matrassen, dus goed afwegen… overigens zijn er natuurlijk mensen waarbij Auping wel goed bevalt. Het is alleen een behoorlijk bedrag dus indien je het matras wilt bestellen, doe dit dan online. Indien het niet bevalt, krijg je tenminste je geld terug. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastaRhymez
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online
Gister in de winkel proefgelegen op de Elysum en lag daar wel goed (wat harder dan een topper deluxe, maar dat vind ik juist fijn).

Tip van online kopen ivm retourneren is wel een goede... qua korting doen ze toch niks in de winkel...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harriet1805
Ik heb ook proef gelegen in de winkel, het Elysium matras lag fantastisch. Dat is de reden dat ik het matras gekocht had, kort proefliggen in een winkel is toch anders dan er een nacht op slapen.

Lees eens de reviews opTrustpilot, Koninklijke Auping. Bestel de matras online, misschien bevalt hij je goed.. maar meteen terug sturen als deze niet bevalt, Auping zegt dat je moet wennen aan het matras… en na 30 dagen mag je niet meer retourneren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MeneerHart
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 17-08 09:54

MeneerHart

Mess with the bull..

Ik twee maal de “Evolve”. Lagen perfect in de winkel, en thuis kregen we een slappe hap geleverd.
Nooit meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harriet1805
Ook Evolve is een zogenaamd circulair (duurzaam) matras…. Deze circulaire matrassen geven problemen

• Hedge92
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 02-09 11:04
Het kopieren van posts en plaatsen in een ander topic wordt niet als fijn ervaren

[ Voor 93% gewijzigd door Outerspace op 22-08-2025 09:28 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.