Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krideba
  • Registratie: Juni 2024
  • Laatst online: 23-11-2024
Goedemorgen
Ik ben nogal een fan van dumbphones en was aan het kijken om een Blackberry Q5 te kopen van iemand.
Tijdens mijn zoektocht kwam ik een artikel tegen "BlackBerry OS-smartphones stoppen begin 2022 met functioneren"

Ik zou enkel sms'en en bellen met dit toestel. Zou dit nog mogelijk zijn of uberhaupt niet meer?

Bedankt alvast voor de reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:02
Blackberry-telefoons zijn op geen enkele manier 'dumbphones' ;) Dat waren juist één van de eerste smartphones.

Maar als je de telefoon over wilt kopen van iemand, dan is het simpelweg een kwestie van de telefoon even proberen, voordat je de deal sluit, toch?

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krideba
  • Registratie: Juni 2024
  • Laatst online: 23-11-2024
Hahn schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 10:24:
Blackberry-telefoons zijn op geen enkele manier 'dumbphones' ;) Dat waren juist één van de eerste smartphones.

Maar als je de telefoon over wilt kopen van iemand, dan is het simpelweg een kwestie van de telefoon even proberen, voordat je de deal sluit, toch?
Klopt wat je zegt, maar je begrijpt wel wat ik bedoel. Ik wil me gewoon wat downgraden zonder té veel terug te moeten gaan.
Het kon natuurlijk zijn dat er mensen zijn die mij hier al een antwoord op voorhand konden bieden en die zeker waren of het een no go is of smsen en bellen wel nog werkt