Marantz 1509

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theeke
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20-07-2024
hallo ik heb heos app nu wil ik mijn muziek afspelen op de radio marantz hij vraagt om mijn email adres die voer ik in dan vraagt hij mijn wachtwoord maar die pakt hij niet als ik het invul de eerste paar letters gaat goed maar de rest kan ik niet invullen dan gaat hij niet verder met invullen hij heeft wel altijd gedaan maar ik ben van kpn naar ziggo gegaan nu wilde ik een andere zender opzetten maar dan vraagt hij om mijn acount en wachtwoord en die pakt hij niet dat WW mijn Wifi werkt wel op de Marantz maar het is een heel gedoe om het intestellen met afstand bediening is er nog andere mogelijkheden
gr theeke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpamLame
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:06

SpamLame

niks

Hallo, ik heb heos app.
Nu wil ik mijn muziek afspelen op de radio (marantz 1509).
Hij vraagt om mijn email adres, die voer ik in dan, vraagt hij mijn wachtwoord maar die pakt hij niet.
Als ik het invul, de eerste paar letters gaan goed maar de rest kan ik niet invullen.

Hij heeft wel altijd gedaan, maar ik ben van kpn naar ziggo gegaan.
Nu wilde ik een andere zender opzetten, maar dan vraagt hij om mijn acount en wachtwoord en die pakt hij niet.
Dat WW mijn Wifi werkt wel op de Marantz, maar het is een heel gedoe om het intestellen met afstand bediening, is er nog andere mogelijkheden?
gr theeke
Geen idee of je politicus bent of aan het typen bent op een mobiel, maar de leesbaarheid was shit.
Bedoelde je zoiets als hierboven?

Wat je bedoelt is me ook niet duidelijk.
Wat ik denk op te maken waar je zou moeten beginnen.

Zorg dat die Marantz in de netwerk komt, bedraad of met Wifi.
Kan je alleen Wifi zal je moeten aanrommelen met de afstandsbediening als er geen andere mogelijkheid is, de handleiding van je Marantz kan je hier helpen.
Als alternatief en gebaseerd op de aanname dat wanneer het wel werkte je nog bij KPN zat.
Stel je Ziggo modem in dat deze voor Wifi het identieke SSID en wachtwoord van KPN modem gaat gebruiken, zonder de Marantz aan te passen (aanname is dat de Marantz alleen de SSID en WW van je KPN setup kent.)

Kloppen mijn aannames niet, ga dan eens op begrijpelijke een leesbare wijze aangeven wat nu het probleem is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theeke
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20-07-2024
Hoi het was inderdaad wat onduidelijk maar heb het opgelost moest eerst uitloggen op mijn telefoon en toen inloggen op mijn radio Heos en nu werkt het weer
Bedankt voor je reactie
Gr theeke