Heeft iemand problemen met KB5001716 update?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W4R71G3R
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 02-09-2024
Mijn vraag

Heeft iemand problemen met de update van KB5001716 van vorige maand? ik krijg huidige updates ook niet eruit maar sinds deze update ongeveer valt mijn gpu en monitor uit en na paar min volledig van stroom af werkt het weer tot het weer uitvalt.. 4-5 jaar geen last gehad hiervan

Relevante software en hardware die ik gebruik

ik heb windows 10 pro

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb

Helaas niks gevonden wat mij hielp tenminste en ben bang dat ik zwaarde psu moet gaan kopen.. Daarnaast weet ik niet of het het waard is naar windows 11 pro te gaan van windows 10 pro -- Ik game en maak game videos met recording enzo op 1080p met 4k upscale met softwares van adobe enzo.

[ Voor 16% gewijzigd door W4R71G3R op 07-06-2024 22:39 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:19

nelizmastr

Goed wies kapot

Je kunt de update ook verwijderen natuurlijk. Als het probleem blijft ligt het inderdaad aan je hardware.

Een sterkere PSU gaat overigens niet helpen als het zo’n Chinees stuk ellende zonder 80+ label of van die cheapo 80+ white voedingen die je beter meteen kunt wegmieteren.

Wat betreft de upgrade naar Windows 11 Pro heb je tot oktober 2025 om over te stappen. Daarna krijgt Windows 10 geen beveiligingsupdates meer en behoor je hem van het internet te halen of te upgraden.

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 316512

Als je psu jarenlang prima heeft gewerkt dan heb je niet opeens een krachtigere nodig. Of je hebt onderdelen vervangen en vergeet dat te melden?

Maar goed, je hebt niks gevonden dat heeft geholpen. Wat heb je zoal geprobeerd? Ik ben bang dat ik je advies ga geven wat je zelf al hebt geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W4R71G3R
mijn psu is 80+ gold maar ik denk dat ik heel misschien het probleeem op heb gelost ik heb de kabels op me GPU van ene slot naar andere gedaan het is mogenlijk dat nadat ik ze aan het schoonmaken was dat ik de kabels verkeerde volgorde erin heb gedaan.

[ Voor 85% gewijzigd door W4R71G3R op 09-06-2024 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W4R71G3R
nelizmastr schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 21:46:
Je kunt de update ook verwijderen natuurlijk. Als het probleem blijft ligt het inderdaad aan je hardware.

Een sterkere PSU gaat overigens niet helpen als het zo’n Chinees stuk ellende zonder 80+ label of van die cheapo 80+ white voedingen die je beter meteen kunt wegmieteren.

Wat betreft de upgrade naar Windows 11 Pro heb je tot oktober 2025 om over te stappen. Daarna krijgt Windows 10 geen beveiligingsupdates meer en behoor je hem van het internet te halen of te upgraden.
is het het waard om naar windows 11 pro te gaan of windows 10pro nog beter * mij gaat meer om stabiliteit tijdens gamen of opname van gamen daarnaast films ook en muziek of dat allemaal goed blijft - ik heb de optie om naar w11 te gaan volgends windows dus. En de temps zijn die prima met ook fps ?