Aankomende woensdag is het zo ver. Mijn zoon krijgt dat te horen of hij geslaagd is en wij hebben een weddenschap gemaakt. Als hij zou slagen, dan mocht hij een toekomstbestendige game pc bestellen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen. Hij speelt natuurlijk fortnite, maar ook rainbow six en tegenwoordig ook xDefiant
Hij wil graag een hogere framerate en koopt zelf zijn monitoren.. Liefst wil hij uiteindelijk 4K race spellen doen maar dat kan niet op zijn huidige PC
Wat mag het systeem gaan kosten?
1750 max liefst natuurlijk minder
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Toetsenbord, muis, monitor, etc heeft hij allemaal. Het gaat puur om de PC kast met toebehoren, zonder windows
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Hij wil graag een witte setup. Dus ik ben wat beperkt in bepaalde keuzen maar het onderstaande lijstje hebben we samengesteld.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren voor merken, zolang ze maar goed met elkaar kunnen praten.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Liefst wil hij wel een kast met fans die niet als een raket opstijgen. Dus een beetje stil geheel is wenselijk.
Ga je overklokken?
Nee niet overklokken.
Wat verwacht je van ons?[i]
25 jaar geleden leden struinde ik alle computerbeurzen af om maar een zo goed mogelijke pc te bouwen,voor zo min mogelijk geld. Echter dat is al een tijd geleden en ik zou graag willen weten of we met de combinatie van onderdelen wel slimme keuzes maken. Volgens mij zit er niet echt een bottleneck in de setup, maar dat hoor ik liever graag van jullie. Hebben we dus de juiste keuze gemaakt om een mooi stabiel systeem te bouwen of kunnen we beter over een ander boeg gooien. Op dit moment is mijn kennis gewoon te beperkt om dit te beoordelen en kunnen we heel goed hulp gebruiken.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen. Hij speelt natuurlijk fortnite, maar ook rainbow six en tegenwoordig ook xDefiant
Hij wil graag een hogere framerate en koopt zelf zijn monitoren.. Liefst wil hij uiteindelijk 4K race spellen doen maar dat kan niet op zijn huidige PC
Wat mag het systeem gaan kosten?
1750 max liefst natuurlijk minder
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Toetsenbord, muis, monitor, etc heeft hij allemaal. Het gaat puur om de PC kast met toebehoren, zonder windows
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Hij wil graag een witte setup. Dus ik ben wat beperkt in bepaalde keuzen maar het onderstaande lijstje hebben we samengesteld.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 5 7600X Boxed | € 214,- | € 214,- |
1 | Moederborden | ASRock B650 Pro RS | € 195,96 | € 195,96 |
1 | Videokaarten | Powercolor Hellhound AMD Radeon RX 7800 XT 16GB GDDR6 | € 539,- | € 539,- |
1 | Behuizingen | Antec C5 Wit | € 128,85 | € 128,85 |
1 | Waterkoeling | NZXT Kraken 360 RGB Wit | € 204,90 | € 204,90 |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance RGB CMH32GX5M2E6000C36 | € 119,90 | € 119,90 |
1 | Voedingen | Antec NE1000G M White ATX 3.0 | € 132,81 | € 132,81 |
1 | SSD's | Samsung 970 Evo Plus 2TB | € 149,90 | € 149,90 |
Totaal | € 1.685,32 |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren voor merken, zolang ze maar goed met elkaar kunnen praten.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Liefst wil hij wel een kast met fans die niet als een raket opstijgen. Dus een beetje stil geheel is wenselijk.
Ga je overklokken?
Nee niet overklokken.
Wat verwacht je van ons?[i]
25 jaar geleden leden struinde ik alle computerbeurzen af om maar een zo goed mogelijke pc te bouwen,voor zo min mogelijk geld. Echter dat is al een tijd geleden en ik zou graag willen weten of we met de combinatie van onderdelen wel slimme keuzes maken. Volgens mij zit er niet echt een bottleneck in de setup, maar dat hoor ik liever graag van jullie. Hebben we dus de juiste keuze gemaakt om een mooi stabiel systeem te bouwen of kunnen we beter over een ander boeg gooien. Op dit moment is mijn kennis gewoon te beperkt om dit te beoordelen en kunnen we heel goed hulp gebruiken.
[ Voor 0% gewijzigd door esorone op 07-06-2024 19:50 . Reden: Tikfouten ]