Lian Li "kabelloze" AiO-koel,er

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sloeber
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22-09 15:51

Sloeber

Audiofiel met beperkt Budget

Topicstarter
In dit artikel van een nieuwe AiO CPU-koeler

@TijsZonderH

Op het oorspronkelijke artikel praten ze over een "tubeless aesthetic". Ik denk dat de vertaling en interpretatie van het artikel dus niet helemaal juist is. Het gaat hier om dat de CPU-koeler eruit ziet alsof er alleen voedingskabels op zijn aangesloten.

De bedoeling is dus meer dat het een "slangloze" indruk geeft en niet kabelloos c.q. wireless.

Klopt dat een beetje? :)

Things are cheaper for a reason

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uNoTopia
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15-08 14:29
Het is ook totaal niet nieuwswaardig dus ik zou het nieuwsbericht in zijn geheel in de prullenbak deponeren. “Fabrikant komt met kabelclip op product”.
Zijn er niet genoeg betere computex berichten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AverageNL
  • Registratie: December 2015
  • Nu online

AverageNL

Redacteur
Sloeber schreef op vrijdag 7 juni 2024 @ 17:13:
In dit artikel van een nieuwe AiO CPU-koeler

@TijsZonderH

Op het oorspronkelijke artikel praten ze over een "tubeless aesthetic". Ik denk dat de vertaling en interpretatie van het artikel dus niet helemaal juist is. Het gaat hier om dat de CPU-koeler eruit ziet alsof er alleen voedingskabels op zijn aangesloten.

De bedoeling is dus meer dat het een "slangloze" indruk geeft en niet kabelloos c.q. wireless.

Klopt dat een beetje? :)
De vorige kop kon inderdaad beter, we hebben ‘m inmiddels al aangepast. Er staat nu dat de slangen verborgen zijn, ik denk dat dat inderdaad beter bij de inhoud past :)
uNoTopia schreef op vrijdag 7 juni 2024 @ 17:35:
Het is ook totaal niet nieuwswaardig dus ik zou het nieuwsbericht in zijn geheel in de prullenbak deponeren. “Fabrikant komt met kabelclip op product”.
Zijn er niet genoeg betere computex berichten?
Zoals bij iedere beurs, zijn er zeker grote en minder grote nieuwtjes. Ik ben het met je eens dat dit geen wereldnieuws is, maar dat betekent niet dat we het maar moeten overslaan. We hebben tot op heden 77 nieuwsberichten over deze Computex getikt, dus er zit vast iets voor je tussen ;)