Eerder deze week heb ik mijn Ryzen 7 2700x door een Ryzen 9 5900x vervangen + een betere koeler erop. Mijn volledige specs zijn als volgt:
- Ryzen 5900x
- MSI Tomahawk B450
- Thermalright Peerless Assassin 120 SE
- Corsair RM850 PSU
- 2x DDR4 Corsair 8gb
- 2x DDR4 Corsair 16gb
- RTX 3080
- 1x SATA SSD
- 1x SATA HDD
- 1x M.2 SSD
- 4 case fans
Soms wanneer ik aan het gamen ben of gewoon aan het werk ben gaan ineens al mijn schermen op zwart, als ik in mijn pc kijk blijft alles wel gewoon runnen(fans etc). Drivers zijn up to date. Ik lees een boel online dat dit een typisch PSU probleem is alleen dit zou apart zijn want ik heb alleen mijn CPU en koeler vervangen? Ik loop een beetje dood en weet niet wat ik hiermee moet, hopelijk hebben jullie enig idee. Ik heb mijn CPU temperatuur bekeken op verschillende momenten en het lijkt vrijwel altijd in de 60 graden te blijven.
- Ryzen 5900x
- MSI Tomahawk B450
- Thermalright Peerless Assassin 120 SE
- Corsair RM850 PSU
- 2x DDR4 Corsair 8gb
- 2x DDR4 Corsair 16gb
- RTX 3080
- 1x SATA SSD
- 1x SATA HDD
- 1x M.2 SSD
- 4 case fans
Soms wanneer ik aan het gamen ben of gewoon aan het werk ben gaan ineens al mijn schermen op zwart, als ik in mijn pc kijk blijft alles wel gewoon runnen(fans etc). Drivers zijn up to date. Ik lees een boel online dat dit een typisch PSU probleem is alleen dit zou apart zijn want ik heb alleen mijn CPU en koeler vervangen? Ik loop een beetje dood en weet niet wat ik hiermee moet, hopelijk hebben jullie enig idee. Ik heb mijn CPU temperatuur bekeken op verschillende momenten en het lijkt vrijwel altijd in de 60 graden te blijven.